خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران در نخستین کنگره ۹۸۰ شهید کارگری:

نباید به شهدا ظلم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۶۱

شهید روزی خواه سفره حق تعالی است و اینکه قضیه کربلای امام حسین(ع) تا این اندازه ماندگار و در آینده با باز شدن آفاق جدید تری از سر و رمز وراز کربلا ماندگار‌تر و زنده‌تر خواهد شد مربوط است به جایگاه شهید نزد خدای سبحان.

‌نصراله دریابیگی دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران در نخستین کنگره ۹۸۰ شهید کارگری مازندران گفت: شهدا برتارک نظام هستی می‌درخشند و حتی علمای بزرگ دین پس از سال‌ها جهد وتلاش علمی ومعنوی در آخر، پاداش خود را از درگاه خداوند سبحان فیض عظمای شهادت می‌خواهند.

به گزارش ایلنا از ساری، وی افزود: شهید روزی خواه سفره حق تعالی است و اینکه قضیه کربلای امام حسین(ع) تا این اندازه ماندگار و در آینده با باز شدن آفاق جدید تری از سر و رمز وراز کربلا ماندگار‌تر و زنده‌تر خواهد شد مربوط است به جایگاه شهید نزد خدای سبحان.

رئیس هیئت مدیره کانون کارگران باز نشسته تامین اجتماعی مازندران تصریح کرد: اینکه شکل ادامه زاه شهیدان چیست باید از زبان و قلم هدایت علمای دین ودر راس آن در مسیر ترسیم شده رهبری معظم انقلاب اسلامی بیابیم تا حرکت ادعایی ما به سمت و سوی شهدا، خود به یک جریان خرافی و انحرافی از را شهیدان تبدیل نشود.

وی با بیان اینکه نباید به شهدا ظلم کرد افزود: در شرایطی که هنوز داغ سوختن پرستوهای مهاجر شهیدان والامقام دل دردمند فرزندان، پدران، مادران و همسران شهدا را می‌سوزاند هرگونه تعدی و ظلم به شهیدان گناه و معصیتی کبیر و خطایی جبران ناپذیر و آزار دهنده وجدان بیدار جامعه است و هرکسی ممکن است به طریقی موجب ظلم برشهیدان شود واگر ما درست و مطلوب کار نکنیم ظلم بر شهیدان انحام داده‌ایم.

دریابیگی اضافه نمود: اگر مسئولی با تکیه برخون شهدا اداره اموری از امورات این مملکت امام زمانی را بر دست گرفت و ذره‌ای در راه خدمت و انجام و ظیفه خود و اموالی که در اختیار دارد خیانت نمود معصیت و گناه او سنگین‌تر و ثقیل‌تر است.

وی با انتقاد از عملکرد بعضی از مدیران اجرایی گفت: آنجا که مسئولی از یک نهاد دولتی یانیمه دولتی مانند سازمان تامین اجتماعی از محل پولی که شهیدان کارگر به آن صندوق پرداختند برای چند روز بیشترماندن خود برکرسی و تخت آن سازمان بی‌بند باری و فساد مالی شدید به بار می‌آورد و در راه خود و برای خود از این سرمایه مقدس به افراد و اشخاص هدایای صد میلیونی می‌دهد و در‌‌ همان حال فرزندران شهید و صاحبان واقعی صندوق ساعت‌ها در صف انتظاردریافت اندک مستمری خود معطل می‌مانند و همه آزرده خاطر و شهیدان آزرده خاطرتراز همه می‌شوند واین عمل جفا وظلمی برشهیدان است که بخشودنی نیست.

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر با تاکید بر رسالت دستگاههای نظارتی در این خصوص و سایر موارد این چنینی سنگین است افزود: باید مسئولینی که وظیفه نظارتی براعمال و رفتار مسئولین دارند دقت خودرادررفتارهای پیدا و پنهان آنان بیشترکنند تا نکند از این طرف فقرا و مستعضفین گوش به فرمان نظام و رهبری از هیچ کوشش و انفاقی از جان ومال وآبروی خود دریغ نکنند ولی آنطرف جاده مسئولینی پیدا شوند که با آسودگی خاطر و بدون هرگونه دغدغه ایی راحت و بی‌خیال جاده انحراف را با سرعت بپیمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز