خبرگزاری کار ایران

امام جمعه آمل:

وقف ثواب ارزنده‌ای برای انسان دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۲۱

سرمایه‌داران و افرادی که ثروت هنگفتی دارند باید به این امر توجه داشته و به فکر دیگران باشند.

امام جمعه آمل گفت: وقف و نگاه ویژه به امور وقفی ثواب ارزنده‌ای برای انسان دارد.

به گزارش ایلنا از آمل، جچت ا لاسلام محمدعلی رحمانی عصر امروز در آئین برپایی نمایشگاه وقف «همه واقف باشیم» در جوار آستانه امام‌زاده ابراهیم(ع) با بیان اینکه در اسلام برنامه‌های آن زیبا و دستوراتش نورانی است، یادآور شد: وقف یکی از دستورات دینی است که از صدراسلام یه آن تاکید شده است.

وی با اشاره به اینکه در قران کریم وقف را به عنوان صدقه جاری بیان می‌کند، ابراز داشت: اسنان باید در زندگی خود به این مورد از کارهای توجه داشته باشد تا خروجی کار برای وی آسان شود.

رحمانی با تاکید براینکه آنهایی که مال خود را می‌بخشند از جایگاه ارزنده‌ای برخوردار هستند، اظهار داشت: سرمایه‌داران و افرادی که ثروت هنگفتی دارند باید به این امر توجه داشته و به فکر دیگران باشند.

امام جمعه آمل با اعلام اینکه مدیران ما با اهدای جان خود برای خدمت‌گذاری به مردم به‌گونه‌ای کار وقفی انجام می‌دهند، اذعان داشت: امروزه ما توانستیم با این رشادت‌ها فضای اسلامی را در دنیا گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه دنیا در حیرت استقامت ملت ایران است که تاکنون توانسته در مقابل تحریم‌ها بایستد، تصریح کرد: اگر چه دشمنان اسلام با فتنه‌گری‌هایشان بدنبال نابودی فرهنگ ما ایرانیان هستند.

رحمانی خاطرنشان کرد: عملکرد مدیریت سبب می‌شود تا فرهنگ وقف در بین مردم بدرستی ترویج یابد.

به گزارش ایلنا نمایشگاه وقف «همه واقف باشیم» تا پانزدهم دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز