خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران منطقه ساری خبرداد:

کشف و ضبط ۴۰۷ مترمکعب چوب آلات قاچاق طی ۹ ماهه امسال

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۴۰

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران منطقه ساری از کشف وضبط قاچاق ۴۰۷ متر مکعب چوب آلات توسط افراد متخلف در استان خبرداد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران منطقه ساری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۰۷ مترمکعب چوب آلات قاچاق از افراد متخلف در استان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری، سرهنگ اسحاق محسنی اظهارداشت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۰۷ مترمکعب چوب آلات قاچاق از افراد متخلف در استان کشف و ضبط شد در حالی که در ۹ ماهه سال گذشته ۵۷۹ مترمکعب چوب آلات قاچاق از متخلفان کشف شده بود و میزان کشفیات امسال در مقایسه با سال گذشته ۲۹ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: در سال‌جاری ۴۴۳ فقره پرونده درخصوص کشفیات چوب آلات قاچاق در استان تشکیل شد که این تعداد در سال قبل ۵۰۷ فقره بود و با کاهش ۱۲ درصدی مواجه بوده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران منطقه ساری یادآور شد: در سال جاری ۳۴۱ فقره پرونده برای جبلوگیری از تصرفات عرصه‌های ملی در استان تشکیل شد که این میزان در سال قبل ۳۶۰ فقره بوده است.

سرهنگ محسنی افزود: در سال ۹۱ از تصرف به ۴۰ هکتار از عرصه‌های ملی جلوگیری شد که این میزان در سال جاری به ۵۳ هکتار رسید و با رشد ۳۲ درصدی مواجه بوده است.

وی اظهار داشت: در زمینه اجرای احکام قضایی در سال گذشته ۹۵ فقره پرونده تشکیل و اجرا شد و امسال به ۸۱ فقره رسید که کاهش ۱۴ درصدی را در این بخش داشتیم.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران منطقه ساری تصریح کرد: در سال قبل ۴۴ هکتار از عرصه‌های ملی استان از تصرف آزاد و خلع ید شدند و این میزان در سال جاری به ۸۸ هکتار رسید و با افزایش مواجه بوده‌ایم.

سرهنگ محسنی خاطرنشان کرد: درخصوص تجاوز به عرصه‌های ملی در سال قبل ۲۱۲ فقره پرونده که امسال ۱۳۱ فقره تشکیل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز