خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی آمل خبرداد:

برگزاری ۱۰۷ برنامه محوری حماسه اسلامی ششم بهمن در آمل

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۹۸

رئیس اداره فرهنگ‌و ارشاد اسلامی آمل از برگزاری ۱۰۷ برنامه محوری حماسه اسلامی ششم بهمن در این شهرستان خبرداد.

رئیس اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی آمل از برگزاری ۱۰۷ برنامه محوری حماسه اسلامی ششم بهمن در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از آمل، محمد محمدی در جلسه ستاد بزرگداشت ششم بهمن و دهه فجر این شهرستان با بیان اینکه اجرای این برنامه‌ها در غالب همایش‌ها در سطح شهرستان برگزار می‌شود، یادآور شد: از این برنامه‌ها حدود ۶۲ همایش و افتتاحیه طرح‌های عمرانی در اطلاعیه جدول ستاد ششم بهمن انعکاس داده می‌شود.

وی با اعلام اینکه امسال ۳۰ درصد برگزاری همایش‌ها نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت، عنوان کرد: برگزاری این برنامه‌ها از نخستین روز از هفته حماسه اسلامی در شهرستان آمل آغاز خواهد شد.

محمدی با تاکید براینکه نسبت به تغییر سیمای شهر در آن هفته سازمان شهرداری توجه خاصی داشته باشد، اظهار داشت: در برگزاری اجلاسیه بزرگ ده هزار شهید واقع در شهرستان ساری تغییراتی از سوی دستگاه‌ها انجام شده بود که نمای شهر را به طور کل تغییر داده بود.

رئیس اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی آمل با بیان اینکه سیمای شهر آمل نیز باید در هفته حماسه بهمن به گونه‌ای مردم را به یاد آن روز بیاورد، تصریح کرد: با توجه به نام این شهرستان با عنوان شهر هزارسنگر نیاز به یک‌هزار کیسه برای سنگرسازی است تا این سنگر‌ها در ورودی شهر قرار گیرند.

وی از رونمایی سه کتاب به موضوعیت واقعه ششم بهمن سال ۶۰ خبرداد و گفت: در آن هفته کتاب‌های «جبهه سوم»، «حماسه شش بهمن» و «طا‌ها به نام ستاره شمالی» رونمایی می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه تاکنون هفت فیلم مستندی ۴۰ دقیقه‌ای در زمینه واقعه ششم بهمن ساخته و پخش شده است، ‌ افزود: همچنین چهار کتاب در این امر به چاپ رسیده و سایت ششم بهمن نیز راه‌اندازی شد.

این مسئول در اشاره به ساخت فیلم سینمایی از سوی بنیاد فارابی یادآور شد: با توجه به مذاکرات صورت گرفته نیاز به هزینه‌ای بالغ بر ۳میلیارد تومان بوده که این هزینه از عهده ستاد خارج است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز