خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون کارگری بازنشستگان و مستمری‌بگیران شهرستان قائمشهر:

تاخیر در تجهیز مرکز جراحی قلب بیمارستان ولی عصر(عج) قائمشهر قابل توجیه نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۴۸

علیرغم پیگیری‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران برای راه اندازی مرکز عمل جراحی فلب بیمارستان ولی عصر(عج) قائمشهر و تکمیل فیزیکی ساختمان این مرکز که پایلوت شمال کشور است عدم تخصیص بودجه‌ای برای تجهیز این مرکز درمانی مهم از سوی سازمان تامین اجتماعی قابل قبول نیست و هرگونه وقفه در اعتبار این مرکز به مرور زمان هزینه‌های گزاف بر دوش درمان تامین اجتماعی و بیمه شدگان تحمیل می‌کند.

رئیس کانون کارگری بازنشسگان و مستمری بگیران شهرستان قائمشهر گفت: عدم پاسخگویی و عملکرد نامناسب بیمه دی نسبت به تعهدات خویش موجب بی‌اعتمادی بازنشستگان به بیمه‌ها شده است.

نقی علی‌جانزاده درگفتگو با خبرنگار ایلنا در قائمشهر با بیان اینکه نگرانی کانون‌های بازنشستگان و مستمری‌بگیران از بیمه دی بار‌ها و بار‌ها از طریق مکاتبات و تریبون‌ها به سمع و نظر مسئولین رسیده است گفت: متاسفانه تاکنون هیچگونه اقدام اساسی از سوی مسئولین ذیربط برای احقاق حق بازنشستگان انجام نگرفته است و به‌جاست که دلسوزان سازمان‌ها و ارگان‌های نظارتی با دخالت مجدانه این معضل بزرگ را حل نمایند.

وی با اشاره به اینکه کانون بازنشستگان قائمشهر با داشتن ۱۷هزار عضو پرجمعیت‌ترین کانون در سطح استان مازندران است گفت: انتظار می‌رود با کثرت جمعیت کارکری و بازنشستگی در شهرستان قائمشهر خدمات مطلوبی از سوی سازمان تامین اجتماعی در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی تامین اجتماعی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران انجام بپذیرد.

وی تصریح کرد: علیرغم پیگیری‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران برای راه اندازی مرکز عمل جراحی قلب بیمارستان ولی عصر(عج) قائمشهر و تکمیل فیزیکی ساختمان این مرکز که پایلوت شمال کشور است عدم تخصیص بودجه‌ای برای تجهیز این مرکز درمانی مهم از سوی سازمان تامین اجتماعی قابل قبول نیست و هرگونه وقفه در اعتبار این مرکز به مرور زمان هزینه‌های گزاف بر دوش درمان تامین اجتماعی و بیمه شدگان تحمیل می‌کند.

رئیس کانون کارگری بازنشستگان و مستمری‌بگران قائمشهر در خصوص مشکلات خدمات رسانی بانک رفاه کارگران در این شهرستان گفت: انتظار ما از بانک رفاه کارگران که بیش از ۹۰ درصد از سرمایه آن متعلق به کارگران و بازنشستگان است، این است که خدمات و تسهیلات مطلوب به این جمعیت کثیر ارائه بدهند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه هنگام پرداخت حقوق بازنشستگان در شعبه کارگر خیابان ساری شاهد ازدحام جمعیت و صف‌های طولانی هستیم و با توجه به کسالت و کهولت سن مستمری‌بگیران و بازنشستگان این عدم سرویس‌دهی نامناسب موجب نارضایتی مراجعه‌کنندگان عادی و این قشر شده است.

علی‌جانزاده در این خصوص افزود: از مسئولین بانک رفاه کارگران انتظار می‌رود که با ایجاد شعبه‌های بیشتری در شهرستان قائمشهر خدمات مطلوب‌تری به این طیف ارائه نماید.

رئیس کانون کارگری بازنشستگان و مستمری‌بگیران شهرستان قائمشهر در قسمت پایانی این گفتگو با اعلام حمایت کانون قائمشهر نسبت به تحقیق و تفحص نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از عملکرد سیاسیون و ورود غیر موجه این افراد در این صندوق بین النسلی خواستار برخورد قاطع از سوی قوه قضائیه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز