خبرگزاری کار ایران

قائم مقام شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران:

والدین باید مسایل مربوط به پیشگیری از تقاضای مواد مخدر را فرا گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۹۴

سازمان های دخیل در امر مبارزه، پیشگیری و درمان این آْسیب باید هماهنگ با هم و در کنار مردم با تمام توان در ایفای وظایف خود بکوشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: دستگاه‌های اجرایی عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در این زمینه لازم است به صورت یک زنجیره و با تعامل بالا و موثر به ایفای نقش بپردازند.

به گزارش ایلنا از ساری، علیرضا یونسی رستمی در جلسه شورای هماهنگی با مبارزه با مواد مخدر استان، با اشاره به پیچیدگی مسایل مرتبط با این حوزه، تصریح کرد: باید با هم دلی و هم افزایی و درک زوایا، پیچیدگی‌ها و ضرورت‌های این بخش به مقابلهٔ این پدیده شوم برویم.

یونسی تجربه دوران دفاع مقدس در بهره گیری از ظرفیت والای مردمی را بسیار ارزشمند توصیف نمود و یاد آور شد: باید با سود جستن از این توانمندی، راهکارهای نو، بدیع و موثر را در این راستا شناسایی و بکارگیری نمود.

قائم مقام شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، با اشاره به اینکه با بررسی عمیق و علمی شیوه‌ها و برنامه‌های مختلف مبارزه با مواد مخدر، باید نقاط ضعف و قوت این حوزه را شناسایی کرد، بیان داشت: کمیته فرهنگی روی کیفیت و چگونگی کار فرهنگی ریشه‌ای در مناطق آلوده به منظور تقویت و تداوم برنامه‌های اجرا شده و ممانعت از گسترش این نقاط کار جدی نماید.

یونسی خواستار بازبینی کارکرد کمیته‌های عضو این شورا شد و خاطر نشان ساخت: دستگاه‌های اجرایی عضو شورا در این زمینه لازم است به صورت یک زنجیره و با تعامل بالا و موثر به ایفای نقش بپردازند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، به ضرورت بهره گیری مطلوب از ابزار فرهنگی و هنری در راستای اطلاع رسانی به جامعه در خصوص این پدیده شوم و پیامدهای آن اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها، صدا و سیمای مرکز مازندران و نهادهای فرهنگی باید به صورت مجدانه تری در این بخش ورود کنند.

وی با اشاره به اهمیت وجود مستندات در تقویت مبارزه با مواد مخدر، خواستار تهیه طرح تشکیل بانک اطلاعاتی شناسایی معتادین و قاچاقچیان به منظور مطالعه دقیق‌تر موضوع از سوی دستگاه‌های اجرایی عضو این شورا شد.

یونسی با بیان اینکه مواد مخدر افیونی است که نابودی را ترویج می‌کند و سبب تباهی ذهن، جسم و جان جامعه می‌گردد، یاد آور شد: مبارزه همه جانبه با این پدیده زشت و خانمانسوز، وظیفه آحاد جامعه و مسوولان است.

وی خواستار مراقبت بیشتر خانواده‌ها از فرزندان در برابر نفوذ این ویروس نیستی به زندگی آنان شد و گفت: پدران و مادران باید مسایل مربوط به پیشگیری از تقاضای مواد مخدر را فرا گیرند.

یونسی افزود: سازمان‌های دخیل در امر مبارزه، پیشگیری و درمان این آْسیب باید هماهنگ با هم و در کنار مردم با تمام توان در ایفای وظایف خود بکوشند.

وی اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی در مبارزه با این پدیده شوم را ستودنی توصیف نمود و اظهار داشت: تلاش‌های فراوانی در مازندران در جهت مقابله، پیشگیری و درمان طی سال‌های گذشته صورت گرفته و اکنون نیز در شرف انجام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز