خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهشهر:

بهره‌برداری از سد گلورد، کشاورزی شرق مازندران را متحول می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۳۶

آبگیری این سد، مشکل کمبود آب زمین های کشاورزی پایین دست را برطرف کرده و زمین های موجود در این مناطق را از بی آبی نجات خواهد داد.

فرماندار بهشهر گفت: بهره برداری از سد گلورد، کشاورزی منطقه شرق مازندران را با تحول روبه رو کرده و موجب افزایش تولیدات کشاورزی خواهد شد.

‌به گزارش ایلنا از بهشهر، محمدتقی نورزاد در جلسه شورای اداری بهشهر که در فرمانداری این شهر برگزار شد اظهار کرد: این طرح بزرگ به پیشرفت فیزیکی۷۰ درصد رسیده است و در صورت تامین به موقع بودجه و اعتبار، سال آینده آبگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: آبگیری این سد، مشکل کمبود آب زمین‌های کشاورزی پایین دست را برطرف کرده و زمین‌های موجود در این مناطق را از بی‌آبی نجات خواهد داد.

فرماندار بهشهر افزود: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات شهرستان در بخش عمرانی، کمبود شدید منابع و اعتبار است که موجب تعویق در بهره برداری از طرح‌های عمرانی شده است.

نورزاد ادامه داد: در حال حاضر در شهرستان، ۱۶۵ طرح عمرانی در دست اجراست که میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها، حدود ۴۳ درصد است.

وی به احداثجاده دسترسی رستمکلا به بندر امیرآباد اشاره کرد و گفت: پس از واگذاری این طرح به سازمان بنادر و کشتیرانی، روند ساخت اینجاده شدت بیشتری گرفته و فاصله چندانی با بهره برداری ندارد.

نورزاد ادامه داد: بهره برداری از اینجاده می‌تواند مشکلات متعدد مربوط به بروز حوادثو تلفات ناشی از آن در جاده بهشهر به بندر امیرآباد را به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش دهد.

وی همچنین از واگذاری ۲۴۰ واحد مسن مهر این شهر تا پایان سال خبر داد و گفت: دیگر واحدهای مسکن مهر بهشهر نیز در حال ساخت است که با اعطای تسهیلات مورد نیاز به پیمانکاران، در آِیند‌های نزدیک این واحد‌ها در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز