خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد:

نیاز شهرک صنعتی آمل به خدمات ۳۰ هزار متر مکعبی گاز

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۸۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، از نیاز شهرک صنعتی آمل به خدمات ۳۰ هزار متر مکعبی گاز خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، از نیاز شهرک صنعتی آمل به خدمات ۳۰ هزار متر مکعبی گاز خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، عباسعلی وفایی نژاد در جلسه هم اندیشی صنعت و معدن آمل اظهار داشت: در دو دهه گذشته به بخش صنعت کم توجهی گردیده و این مسئله باعثعقب ماندگی استان شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: اقتصاد مازندران براساس کشاورزی بوده و این امر سبب شد تا به بخشهای دیگر توجه نشود و براساس سرفصل های اقتصادی استان ۲۴ درصد به بخش کشاورزی، ۱۲ درصد صنعت و ۶۰ درصد نیز به بخش خدمات اختصاص داده شده که قالب بخش خدمات، یک درآمد ناپایدار است.

وفایی نژاد بیان داشت: دغدغه استان در بحثایجاد سرمایه گذاری و اشتغال پایدار، یک دغدغه اساسی است.

وی افزود: حفظ محیط زیست و منابع طبیعی مازندران به‌عنوان یک دغدغه اصلی و ملی مطرح بوده و مسئولین کشوری نیز در بحثتخصیص اعتبارات در این بخش باید به استان با نگاه ملی توجه کنند.

وفایی نژاد تصریح کرد: ایجاد تصفیه خانه فاضلاب در شهرکهای صنعتی یکی از دغدغه های اصلی این شرکت بوده که تاکنون ۱۱ تصفیه خانه فاضلاب احداثو راه اندازی شده و برای ایجاد تصفیه خانه های جدید، به بیش از ده ها میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به مصوبه توسعه شهرک صنعتی امامزاده عبداله(ع) آمل گفت: در سفر رئیس جمهور سابق به استان، طرح توسعه این شهرک صنعتی با مصوبه ای انجام شد که زمین ۸۴ هکتاری در اختیار شهرک صنعتی قرار گیرد که با توجه به مشکلات با منابع طبیعی استان، سند آن صادر نشده که امید است با همکاری وزارتخانه های مربوطه، توسعه شهرک صنعتی امامزاده عبداله(ع) میسر شود.

وفایی نژاد تأکید کرد: درحال حاضر ۲۲ شهرک و ناحیه صنعتی گازدار شده و تا پایان سال، چهار شهرک صنعتی نیز دارای گاز خواهند شد و تأمین منابع مالی از مهمترین دغدغه شرکت است.

وی ایجاد خدمات زیربنایی و تأمین خدمات ۳۰ هزار مترمکعبی گاز برای شهرک صنعتی آمل را از مشکلات شرکت شهرک‌های صنعتی دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز