خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری آمل:

برای جاده چمستان – آمل راهکارهای اصولی در نظر گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۹۵

با توجه به مشکلات راه مواصلاتی چمستان - آمل باید راهکارهای اصولی در نظر گرفته شود. / هم‌اکنون کار اصولی و اصلی این محور توسط پیمانکار در حال اجراست.

سرپرست فرمانداری آمل گفت: با توجه به مشکلات راه مواصلاتی چمستان - آمل باید راهکارهای اصولی در نظر گرفته شود.

به گزارش ایلنا از آمل، سیدجعفر رسولی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات جاده آمل - چمستان بیشترین بار ترافیکی را در این محور بیان و عنوان کرد: در این محدود زمانی که از شهر خارج می‌شویم وضعیت ترافیک بهبود پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه وجود شرکت کاله، روستاهای بزرگ و افزایش ساخت و سازهایی که صورت گرفته موجب ترافیک در این منطقه شده است، بیان کرد: متاسفانه بدلیل عدم تکمیل کنارگذر امامزاده عبدالله جاده مواصلاتی آمل به چمستان موجب ترافیک مضاعفی شده است.

رسولی با تاکید بر اینکه ما شاهد تصادفات زیادی در این منطقه هستیم که عموما منجر به فوت می‌شود، ابراز داشت: وجود ترافیک در منطقه‌ای که منتهی به بیمارستان امام علی است مشکل خدمات رسانی به شهروندان افزایش داده است.

وی با اعلام اینکه با توجه به این مشکلات جلسات متعددی برای رفع مشکلات عبور و مرور مردم برگزار شده است، اذعان داشت: هم‌اکنون کار اصولی و اصلی این محور توسط پیمانکار در حال اجراست اما این امر به طول خواهد انجامید بنابراین باید روش‌هایی به صورت موقت برای رفع این مشکلات در نظر گرفته شود.

این مسئول تاکید داشت: اتمام این پروژه توسط پیمانکار حداقل دو سال به طول می‌انجامد اما این مشکلات باید هرچه سریع‌تر برطرف شود.

وی در پایان یادآور شد: پیشنهاد می‌شود راه و شهرسازی به همراه شهرداری و شرکت کاله نسبت به تعریض و احداثدوربرگردان در این محدوده اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز