خبرگزاری کار ایران

از سوی پلیس راه مازندران اعلام شد:

آغاز اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۰۹

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از آغاز اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از آغاز اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سرهنگ جعفر محمد‌نژاد گفت: اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ دیروز / چهارشنبه / آغاز شد و تا بامداد روز شنبه ۲۸ دی ماه ادامه دارد.

وی افزود: بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر دیروز تا ساعت یک بامداد روز شنبه از محورهای کندوان(کرج - چالوس)، هراز و فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

او با اشاره به ادامه ممنوعیت تردد انواع تریلی و کامیون از محور کرج - چالوس، ادامه داد: تردد انواع وسائط نقلیه از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز جمعه الی ساعت یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد(دزدبن) به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ محمدنژاد با اشاره به ادامه ممنوعیت تردد هر نوع کامیون از محور هراز، گفت: تردد تمامی کامیون‌ها به استثنای کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ دیروز و از ساعت شش صبح تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: تردد هر نوع تریلر به استثنای تریلی‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش صبح تا ساعت ۲۴ روز جمعه از تهران به قائمشهر و برعکس ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون وضعیت ترافیک در محورهای کندوان(کرج، چالوس)، هراز، فیروزکوه و کیاسر به سمت ساری در حوزه استحفاظی پلیس راه استان عادی و روان و شرایط جوی ابری و صاف است.

وی افزود: مرکز کنتزل ترافیک فرماندهی پلیس راه مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ و پیش شماره ۰۱۵۱ ساری، به طور شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه‌های استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز