خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل خبرداد:

بهسازی و آسفالت محور روستایی کمانگرکلا _ غیاثکلا آمل

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۱۲

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل از عملیات بهسازی و آسفالت محور روستایی " کمانگر کلا _ غیاثکلا " این شهرستان به طول ۵/۱ کیلومتر و با صرف اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال خبر داد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل از عملیات بهسازی و آسفالت محور روستایی «کمانگر کلا _ غیاثکلا» این شهرستان به طول ۵/۱ کیلومتر و با صرف اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران علیرضا یوسفی با بیان این مطلب افزود: شهرستان آمل با توجه به نوع اقلیم و شرایط توپوگرافی و به تبع تنوع فرآورده‌های کشاورزی، مسئله راههای مناسب روستایی در آن یکی از اصلیترین دغدغه‌های ذهنی مسئولین بوده، از این رو این اداره در زمینه حفظ، نگهداری و ایمن سازی محورهای مذکور اقدامات گسترده و درخور توجه‌ای را در دست اجرا دارد.

یوسفی به عملیات بهسازی و آسفالت محور روستایی «کمانگرکلا _ غیاثکلا» در بخش مرکزی این شهرستان اشاره و تصریح کرد: عملیات بهسازی و آسفالت ۵/۱ کیلومتر از محور فوق با صرف اعتباری بالغ بر ۲میلیارد ریال به اتمام رسید.

رئیس اداره راه و شهرسازی آمل اظهار داشت: از ۷۷۰۷ کیلومتر راه روستایی موجود در استان مقدار ۷۷۲کیلومتر در شهرستان آمل قرار داشته که از این مقدار ۴۲۱ کیلومتر آسفالته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز