خبرگزاری کار ایران

مدیر شهرک خبرداد:

۳۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سلمان شهر فعال هستند / مدیران، مشکل سرمایه در گردش دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۲۴

۱۰۶قطعه زمین در اختیار متقاضیان احداثواحد های تولیدی قرار گرفته که از این تعداد، ۷۰ واحد به بهره برداری رسیده و تنها۳۲ واحد حاضر فعال هستند.

ایلنا: مدیر شهرک صنعتی سلمان شهر در تنکابن گفت: ۱۰۶قطعه زمین در اختیار متقاضیان احداثواحد های تولیدی در این شهرک قرار گرفته که از این تعداد ۷۰ واحد به بهره برداری رسیده و تنها۳۲ واحد فعال هستند.

به گزارش " ایلنا " از تنکابن، " شهاب بدیعی فرد " در خصوص آخرین وضعیت واحدهای صنعتی و تولیدی گفت: در شهرک صنعتی سلمانشهر و ناحیه صنعتی " نارنج داربن " تنکابن مجموعا ۱۰۶ قرارداد منعقد شده داریم.

وی افزود: بخشی از واحدهایی که به بهره برداری رسیده بودند اکنون به دلیل بروز پاره ای از مشکلات، به خصوص فقدان سرمایه در گردش دست از کار کشیده وموقتا تعطیل شده اند.

مدیر شهرک صنعتی سلمان شهر در خصوص ناحیه صنعتی " نارنج داربن " گفت: مهمترین مشکل، عدم وجود تصفیه خانه بود که پکیج تاسیسات فنی مورد نیاز در حال حاضر خریداری گردیده و منتظریم تا تاسیسات ساختمانی نیز اجرا و تکمیل گردد تا
هر چه زودتر بتوانیم تصفیه خانه را راه اندازی کنیم.


وی در خصوص واگذاری زمین به متقاضیان جدید گفت: متاسفانه در حال حاضر با کمبود زمین برای واگذاری مواجه هستیم و این مشکل تقریبا در تمامی شهرک های صنعتی غرب مازندران مشهود است. لذا بمنظور افزایش وسعت شهرک صنعتی مکاتباتی با سازمان منابع طبیعی انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: متقاضیانی که تمایل دارند در این شهرک استقرار یابند می توانند با مراجعه به دفتر شهرک صنعتی و با رعایت شرایط و ضوابط قانونی، نسبت به خرید واحدهایی که به هر دلیلی نتوانسته اند راه اندازی شوند، اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز