خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران در دیدار با جمعی از تعاونگران:

آموزش‌های تخصصی برای کارگران در کشور یک نیاز و ضرورت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۳۴

با توجه به اینکه سازمان فنی و حرفه ای یکی از ارکان زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بشمار میاید، این وظیفه خطیر به سازمان فنی و حرفه ای سپرده شده است وانتظار داریم تا سطح اموزش های حرفه ای به کارگران در عالیترین سطوح انجام گیرد.

علی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مازندران در حاشیه دیدار باجمعی از تعاونگران شهرستانهای رامسر و تنکابن به خبرنگار ایلنا گفت: طی جلسه‌ای با حضور فرماندار رامسر از نزدیک مشکلات دو تعاونی مسکن مهرمورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا ظرف مدت زمان ۱۵ روزه به مشکل اعتباری مالی این تعاونی‌ها رسیدگی شود همچنین از برخی تعاونی‌های شهرستان نیز بازدید به عمل امد.

به گزارش ایلنا از تنکابن، بابایی در خصوص دیدار خود با تعاونگران شهرستان‌های تنکابن و عباس اباد با بیان اینکه برخی از مدیران شرکت‌های تعاونی در خصوص عملکرد شعبه بانک توسعه تعاون انتقاداتی را داشته‌اند گفت: قطعا ظرف چند روز اینده در این خصوص به جمع بندی خواهیم رسید و در اینده نزدیک مشکل شعبه بانک توسعه تعاون برطرف خواهد شد.

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: مقرر شده تا با محوریت اداره تعاون شهرستان تنکابن هر ماه، روسای ادارات تعاون از شهرستان نور تا رامسر در خصوص بررسی موانع واحد‌های صنعتی و تولیدی تشکیل جلسه داده و قطعا این جلسات، معاونین بنده نیز حضور خواهند داشت.

بابایی همچنین در خصوص چگونگی فعالیت اموزشی شعبه اداره فنی حرفه‌ای که در شهر صنعتی سلمانشهر مستقر بوده و طی قرارداری به پیمانکار بخش خصوصی واگذار شده است گفت: امروزه بیش از هر وقت دیگری نیاز به اموزش‌های تخصصی برای کارگران در کشور احساس می‌شود، با توجه به اینکه سازمان فنی و حرفه‌ای یکی از ارکان زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بشمار می‌اید، این وظیفه خطیر به سازمان فنی و حرفه‌ای سپرده شده است وانتظار داریم تا سطح اموزش‌های حرفه‌ای به کارگران در عالیترین سطوح انجام گیرد.

وی تاکید کرد: در چند روز اینده مشکلات پیرامون این واحد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز