خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر:

مدیریت سواحل یکی از مشکلات شهرهای ساحلی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۶۶

در استان مازندران برای سواحل زیرساخت مناسبی تعریف نشده که به طبع این مشکل مدیریت بر سواحل را با مشکل مواجه می‌کند.

فرماندار بابلسر گفت: یکی از مشکلات شهرهای ساحلی مدیریت سواحل است.

به گزارش ایلنا از بابلسر، سید کریم سجادی امروز در مراسم افتتاح پروژه ساحل سبز بابلسر با بیان اینکه در حال حاضر یکی از مشکلات شهرهای ساحلی مدیریت سواحل است، اظهار داشت: در استان مازندران برای سواحل زیرساخت مناسبی تعریف نشده که به طبع این مشکل مدیریت بر سواحل را با مشکل مواجه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ استفاده از سواحل برای شهروندان و مسافران به درستی تعریف نشده است، گفت: این امر حاصل نمی‌شود مگر اینکه بخشی از مشکلات سواحل را حل کنیم.

سجادی با بیان اینکه حدود ۱۴ نهاد در مدیریت ساحل نقش دارند، که این مسئله مدیریت بر سواحل را با مشکل مواجه می‌کرد، بیان داشت: با افتتاح این پروژه می‌توانیم بخشی از مشکلات سواحل رابهتر مدیریت کرده و فرهنگ استفاده از آن نیزفراهم می‌شود.

وی تجاوز به حریم ۶۰ متری را یکی از مهم‌ترین مشکلات سواحل دانست و گفت: این پروژه می‌تواند محافظ خوبی برای حفاظت از تجاوز حریم ۶۰ متری باشد.

فرماندار بابلسر طول نوار ساحلی در محدوده پارکینگهای بابلسر را چهار کیلومتر عنوان کرد و اذعان داشت: در حال حاضر این طرح برای حدود ۱.۵ کیلومتر از نوار ساحلی اجرا شده است.

سجادی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با مدیریت همه مسئولان بتوانیم این طرح را گسترش داده تا ساحلی امن برای مسافران و گردشگران فراهم کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز