خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری ویژه آمل تاکید کرد:

ایجاد زیرساخت‌های آموزشی با کمک خیرین آمل

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۶۶

سرپرست فرمانداری ویژه آمل یکی از مهمترین رویکرد آموزش‌ و پرورش را ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه فضای آموزشی در آمل بیان و تاکید بر مشارکت خیرین در این امر داشت.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل یکی از مهم‌ترین رویکرد آموزش‌وپرورش را ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه فضای آموزشی در آمل بیان و تاکید بر مشارکت خیرین در این امر داشت.

به گزارش ایلنا از آمل، سیدجعفر رسولی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش این شهرستان با بیان اینکه آموزش‌وپرورش با سه رویکر مهم می‌تواند به سطح ارتقاء علمی بالایی دست یابد، یاداور شد: ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه فضای آموزشی نخستین رویکرد در این بخش است که باید به آن توجه اساسی شود.

وی با تاکید براینکه در این رویکرد مهم‌ترین اصل مشارکت و حضور خیرین و کمک‌های مردمی است، اظهار داشت: قبل از انقلاب خیرینی که به اهدا زمین برای ساخت مدرسه می‌پرداختند نام آن‌ها بر روی مدارس نام‌گذاری می‌شد.

رسولی ابراز داشت: بعد از انقلاب دیگر به این نحو نبود اما امروزه دوباره این نام‌گذاری خیرین مدرسه‌ساز انجام می‌شود که این کار موجب ترغیب خیرین مدرسه‌ساز می‌شود.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش آمل با اعلام اینکه باید در این شهرستان در حد امکان از ظرفیت‌ها بهره گرفت، اذعان داشت: اعضای شورای شهر و شهرستان در اجرای زیرساخت‌ها باید از حداقل پتانسیل‌ها استفاده کنند.

وی دومین رویکرد آموزش‌پرورش را نحوه عملکرد آموزشی بیان و عنوان کرد: باید در این راستا از فرهنگیان بر‌تر جهت ارتقاء سطح علمی مورد بهره‌گیری قرار داد.

رسولی با بیان اینکه رویکرد سوم امور تربیتی آموزش‌وپرورش است، یادآور شد: در این اصل نباید دانش‌آموزان را فراموش کرد و به استعدادیابی آن‌ها پرداخت.

این مسئول با تاکید براینکه باید ظرفیت‌هایی برای دانش‌آموزان بااستعداد شهر فراهم کرد، خاطرنشان کرد: در این راستا کارگروه فرعی نسبت به بررسی ظرفیت‌سازی مدارس تربیتی در این شهرستان تشکیل شود تا در راستای ارتقا دانش تلاش مضاعفی صورت گیرد.

وی در اشاره به حماسه تاریخی و اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ آمل بیان داشت: این واقعه یک نمره قبولی برای مردم این شهرستان بوده که نام آمل در وصیت‌نامه امام راحل(ره) به ثبت رسیده است.

رسولی خاطرنشان کرد: این حماسه بزرگ پس از گذشت ۲۸ سال حرکت خودجوش مردم این شهرستان را بیان می‌کند که با گذشت این سال‌ها امیدواریم حرکتی برای دیگر شهرستان‌ها و استان‌ها در زمان فتنه‌گری دشمنان اسلام باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز