خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران:

ارسال ۱۲ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۰۹

با استقبال گسترده مطبوعات و رسانه های مجازی سراسر کشور، ۱۲ هزارو ۹۲۰ اثر تا کنون به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد. به گزارش اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، قاسم عزیزاده گرجی با اعلام این خبر افزود: با توجه به مهلت باقی مانده در خصوص دریافت آثار که تا۳۰ دی تمدید شد، موج استقبال از جشنواره ملی مطبوعات و رسانه های مجازی کودک ونوجوان بی نظیر بوده است. مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران و دبیر یازدهمین دوره جشنواره ملی مطبوعات، خبر گزاریها و رسانه های مجازی کودک و نوجوان با تاکید بر اهتمام جدی دبیرخانه ی این جشنواره در جریان سازی و تشویق و ترغیب رسانه ها جهت شرکت در این برنامه ی ملی یادآور شد، این جشنواره فرصتی را فراهم آورد تا مطبوعات، خبر گزاری ها و رسانه های مجازی و همچنین صاحبان قلم و اندیشه در حوزه ی کودک و نوجوان دست به تولید محتوا بزنند که این مهمترین هدف جشنواره ی یازدهم بوده است. دبیر جشنواره ملی مطبوعات، خبر گزاریها و رسانه های مجازی کودک و نوجوان تصریح کرد: تولید محتوا در حوزه ی کودک ونوجوان جریان مغفول در مطبوعات و رسانه های مجازی کشور است که می بایست در این خصوص کار جدی و موثر بیش از گذشته صورت پذیرد. وی با اشاره به اهمیت کار فرهنگی برای گروه سنی کودک ونوجوان، از این قشر به عنوان سرمایه های اجتماعی یاد کرد و خواستار نگاه جدی مطبوعات و رسانه های کشور به این حوزه شد. یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات، خبر گزاریها و رسانه های مجازی، ۸ اسفند ماه جاری با اعلام منتخبین توسط اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در مازندران برگزار می شود.

با استقبال گسترده مطبوعات و رسانه‌های مجازی سراسر کشور، ۱۲ هزارو ۹۲۰ اثر تا کنون به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

به گزارش ایلنا از ساری، قاسم عزیزاده گرجی با اعلام این خبر افزود: با توجه به مهلت باقی مانده در خصوص دریافت آثار که تا۳۰ دی تمدید شد، موج استقبال از جشنواره ملی مطبوعات و رسانه‌های مجازی کودک ونوجوان بی‌نظیر بوده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران و دبیر یازدهمین دوره جشنواره ملی مطبوعات، خبر گزاری‌ها و رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان با تاکید بر اهتمام جدی دبیرخانهٔ این جشنواره در جریان سازی و تشویق و ترغیب رسانه‌ها جهت شرکت در این برنامهٔ ملی یادآور شد، این جشنواره فرصتی را فراهم آورد تا مطبوعات، خبر گزاری‌ها و رسانه‌های مجازی و همچنین صاحبان قلم و اندیشه در حوزهٔ کودک و نوجوان دست به تولید محتوا بزنند که این مهم‌ترین هدف جشنوارهٔ یازدهم بوده است.

دبیر جشنواره ملی مطبوعات، خبر گزاری‌ها و رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان تصریح کرد: تولید محتوا در حوزهٔ کودک ونوجوان جریان مغفول در مطبوعات و رسانه‌های مجازی کشور است که می‌بایست در این خصوص کار جدی و موثر بیش از گذشته صورت پذیرد.

وی با اشاره به اهمیت کار فرهنگی برای گروه سنی کودک ونوجوان، از این قشر به عنوان سرمایه‌های اجتماعی یاد کرد و خواستار نگاه جدی مطبوعات و رسانه‌های کشور به این حوزه شد.

یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات، خبر گزاری‌ها و رسانه‌های مجازی، ۸ اسفند ماه جاری با اعلام منتخبین توسط اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در مازندران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز