خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل صنایع چوب و کاغذ مازندران خبر داد؛

تولید و عرضه دفترچه اقتصادی ویژه دانش آموزان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۵۷۶

مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از تولید دفترچه اقتصادی با یک سوم قیمت موجود در بازار خبر داد.

به گزارش ایلنا، امید نیک نژاد ضمن بیان این مطلب افزود: با مشارکت یکی از درگاه‌های فروش اینترنتی و چاپخانه‌ای و با استفاده از کاغذ ایرانی از ابتدای شهریور ماه امسال ۳۸۰ هزار جلد دفتر مشق ارزان قیمت ۶۰ برگ و ۱۰۰ برگ تولید و به فروش رسیده و تا مهرماه برای رفع نیاز بخشی از جامعه هدف ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با این کار بخشی از نیاز دانش آموزان کشور مرتفع خواهد شد.

مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران تولید دفترچه با کاغذ ایرانی را برگ زرین دیگری در آلبوم افتخارات این مجموعه دانست و افزود: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با ناشر و با تامین کاغذ ایرانی ،طرح روی جلد دفترچه های تولیدی نیز نمادهای ملی و ایرانی است.

وی با اشاره به امکان خرید اینترنتی در طرح مذکور خاطر نشان ساخت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و دستیابی به خودکفایی کاغذ در کشور این شرکت موفق گردید سال گذشته ۷۰ درصد از نیاز کاغذ وزارت آموزش و پرورش برای کتب درسی ۱۴ میلیون دانش آموز ایرانی را تولید و امسال هم بیش از ۸۵درصد کاغذ کتاب های درسی از تولیدات این کارخانه خواهد بود.

نیک نژاد با اشاره به حمایت‌های دولت سیزدهم در تحقق شعار سال و تداوم تولید، برنامه خودکفایی در تولید کاغذ را برنامه‌ای ملی و اثر گذار خواند و از آمادگی همه جانبه صنایع کاغذ مازندران در تحقق این هدف خبر داد.

وی افزود: در ذیل برنامه‌های دولت مردمی در برداشتن بخشی از بار اقتصادی از دوش خانواده‌ها و حمایت و مساعدت بانک ملی بخشی از کاغذ مورد نیاز مناطق محروم به‌ صورت رایگان تولید و تامین خواهد شد که در آینده در این زمینه اطلاع رسانی مفصل صورت خواهد گرفت.

نیک نژاد با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر امید آفرینی در جامعه افزود: ما از این پس زبان گویای دولت در انعکاس بخشی از دست آوردهای فرهنگی خصوصا در حوزه فرهنگ و نشر و کتاب بوده و این امر را وظیفه ملی و میهنی خود می‌دانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز