خبرگزاری کار ایران

در دهه فجر صورت می گیرد؛

ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم بابلسر

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۶۷

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در پنج نقطه از شهرستان بابلسر به‌ویژه در روستاها و مناطق دور ویزیت بیماران به صورت رایگان انجام می‌شود.

ایلنا: سرپرست بهداشت و درمان بابلسر گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در پنج نقطه از شهرستان بابلسر به‌ویژه در روستاها و مناطق دور، ویزیت بیماران به صورت رایگان انجام می‌شود.

به گزارش " ایلنا " از بابلسر، " محسن نبی‌زاده " از آذین‌بندی و نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران درطی ایام‌الله دهه فجر، در ۷۰ مکان بهداشتی و درمانی و خانه‌های بهداشت و واحد ستادی شبکه بهداشت و درمان بابلسر خبر داد و گفت: در پنج نقطه از شهرستان بابلسر به‌ویژه در روستاهای اقماری و مناطق دور ازمراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت ویزیت بیماران رایگان خواهد بود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بابلسر بیان داشت: شرکت در مراسم غبارروبی و گل افشانی و حضور در گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های این مرکز در ایام دهه فجر است.

این مسئول تصریح کرد: در هفته پیشگیری از سرطان(۸ تا ۱۵ بهمن است) در حاشیه نماز جمعه در سه مکان(بابلسر - بهنمیر و کله‌بست) " چادر و میز اطلاع‌رسانی پیشگیری از سرطان برپا و به نمازگزاران به‌صورت چهره به چهره و از طریق تراکت‌های آموزشی، اطلاع رسانی شده و آموزش های لازم ارایه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز