خبرگزاری کار ایران

رئیس راه و شهرسازی ساری خبر داد:

پاکسازی حریم محور ساری - قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۷۰

رئیس راه و شهرسازی ساری از پاکسازی حریم محور ساری - قائم شهر با هدف افزایش ضریب ایمنی، پاکسازی و زیباسازی خبرداد.

ایلنا: رئیس اداره راه و شهرسازی ساری گفت: با هدف افزایش ضریب ایمنی، پاکسازی و زیباسازی حریم پرتردد ساری - قائم شهر انجام شد.

به گزارش " ایلنا " از ساری، " علی محمدزاده " اظهار کرد: این اداره به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی و با عنایت به تاکیدات مدیرکل راه و شهرسازی استان مبنی بر ساماندهی حریم راههای مرکز استان با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی، اقدام به ساماندهی و پاکسازی محورهای ارتباطی مرکز استان کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه محورهای مرکز استان نیاز اساسی به ارتقا، توسعه و تعریض داشته این پدیده ناموزون و نامتعارف اثرات بسیار سویی را در سطح محورها ایجاد کرده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساری، تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز، برچیدن تابلوهای غیر استاندارد و بدون مجوز و جمع آوری نخاله ها را از جمله برنامه های اجرایی طرح مذکور عنوان کرد.

" محمدزاده " افزود: محورهای ارتباطی ساری - خزرآباد و ساری - نکا از جمله محورهایی بودند که عملیات پاکسازی و جمع آوری زباله و نخاله در آنها صورت پذیرفت.

به استناد ماده ۱۷ قانون ایمنی راه ها، ایجاد هرگونه ساختمان و دیوارکشی و تاسیسات به شعاع صد متر از انتهای حریم راه ها و حریم راه آهن های کشور و در طول کنارگذرهایی که وزارت راه و شهرسازی احداث نموده یا مسئولیت نگهداری آنرا به عهده دارد، بدون کسب مجوز از وزارت مذکور ممنوع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز