خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه آهن شمال:

قطار مسافری ساری - مشهد بازسازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۷۸

با بازسازی واگن‌های قطار مسافری ساری مشهد توسط شرکت مالک این قطار، زائرین حرم امام رضا(ع) از این پس با واگن‌های نوسازی‌سازی شده و شکیل عازم حرم قدس رضوی می‌شوند.

با بازسازی واگن‌های قطار مسافری ساری مشهد توسط شرکت مالک این قطار، زائرین حرم امام رضا(ع) از این پس با واگن‌های نوسازی سازی شده و شکیل عازم حرم قدس رضوی می‌شوند.

به گزارش ایلنا از ساری، با پیگیری‌هایی که از سوی این اداره کل و معاونت مسافری راه آهن ج. ا. ا انجام شد واگن‌های قطار مسافری ساری مشهد توسط شرکت وانیا ریل بعنوان شرکت مالک این قطار مورد بازسازی اساسی قرار گرفته و مسافران حرم رضوی نیز از این پس با واگن‌های نوسازی سازی شده و شکیل عازم مشهد مقدس می‌شوند.

یوسف گران پاشا مدیرکل راه آهن شمال طی سخنانی با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات شایسته به مسافران گفت: با توجه به استقبال زیاد مسافران قطار ساری مشهد و مشتاقان زیارت حرم امام هشتم(ع) و با توجه به برنامه ریزی‌ها و پیگیری‌های انجام شده بازسازی قطار مسافری ساری مشهد در دستور کار قرار گرفت و به شرکت وانیا ریل که مالک واگن‌های قطار مسافری ساری مشهد است دستور بازسازی این قطار و رسیدگی به نحوه خدمات دهی مسافران و زائران حرم رضوی از سوی معاونت مسافری راه آهن ج. ا. ا داده شد.

وی ادامه داد: این شرکت حمل و نقلی نیز تعدادی از واگن‌های این قطار را با رنگ آمیزی بدنه خارجی واگن‌ها، تعویض کف پوش واگن‌ها، تعویض، ترمیم و رنگ آمیزی بدنه داخلی واگن‌ها، بهسازی و رنگ آمیزی سرویس‌های بهداشتی، تجهیز کوپه‌ها به تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ‌تر مورد بازسازی قرار داد.

مدیر کل راه آهن شمال در پایان خاطر نشان کرد: راه آهن شمال با توجه به محدوده وسیع جغرافیایی و حجم بالای مسافر همیشه سعی و تلاش خود را بر خدمات دهی شایسته و مطلوب‌تر به همه شهروندان و مسافران انجام داده و در آینده نیز با پیگیری و برنامه‌های انجام شده نسبت به بهسازی و بازسازی دیگر قطارهای این محور اقدامات موثرتری صورت می‌پذیرد.

لازم به ذکر است قطار چهار تخته درجه یک ساری مشهد که به‌صورت یک روز در میان از ساری ساعت۵۰:۱۹ حرکت می‌کند بعد از شانزده ساعت، ساعت ۱۲ روز بعد وارد مشهد می‌شود و برگشت این قطار نیز حرکت آن از مشهد ساعت ۱۰:۱۷ و ورود به ساری ساعت ۴۵:۰۹ روز بعد است. ظرفیت این قطار با ۸ سالن ۴۴ نفره طی یک رفت و برگشت تعداد ۷۰۴ نفر و بهای بلیت آن نیز ۳۳ هزارتومان است و فروش بلیط این قطار نیز با سیستم فروش جامع راه آهن از طریق شرکت رجا انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز