خبرگزاری کار ایران

در ده ماهه سال‌جاری؛

صادرات استان مازندران ۸۱ میلیون دلار افزایش داشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۶۰

در ده ماهه سالجاری مقدار دو میلیون و ۲۲۳ هزار تن صادرات از استان مازندران به ارزش بیش از ۳۹۵ میلیون دلار به کشورهای هدف صورت گرفت.

در ده ماهه سال‌جاری مقدار دو میلیون و ۲۲۳ هزار تن صادرات از استان مازندران به ارزش بیش از ۳۹۵ میلیون دلار به کشورهای هدف صورت گرفت.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد محمد‌پور عمران با بیان این مطلب اظهار داشت: انواع مواد غذایی(بیسکوئیت، پوره، نوشابه و آب معدنی، رب گوجه فرنگی، آب میوه، کنسانتره و…)، سیمان، محصولات کشاورزی(مرکبات، کیوی، گیاه و…)، انواع مواد معدنی، مصالح ساختمانی، مصنوعات چوبی و… سبد صادراتی استان را تشکیل می‌دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اشاره به اینکه پیش بینی صادرات استان در ده ماهه سالجاری رقم ۲۳۸ میلیون دلار بوده تصریح کرد: با توجه به صادرات این بخش در ده ماهه سالجاری محقق شد.

محمد‌پور همچنین افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل صادرات استان در ده ماهه سالجاری از لحاظ وزنی ۱۵ درصد و از لحاظ ارزشی ۲۶ درصد رشد داشته است.

وی به مقصد صادراتی استان اشاره کرد و گفت: کشورهای عراق، روسیه، ترکمنستان، تاجیکستان، ازبکستان، قزاقستان، ارمنستان، افغانستان، ویتنام، هنگ کنگ، مالزی، امارات، لبنان، ترکیه، چین، ژاپن و… کشورهای صادراتی استان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز