خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه آهن شمال:

امنیت حریم ریلی راه آهن شمال افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۹۷

ایمنی در راه آهن حرف اول و آخر را می‌زند و همه باید دغدغه ایمن بودن سیر قطارها و امنیت حریم ریلی را داشته باشیم.

مدیرکل راه آهن شمال گفت: امنیت حریم ریلی خطوط و ایستگاه‌های راه آهن شمال افزایش یافت.

به گزارش ایلنا از ساری، یوسف گران پاشا در جلسه ستاد ارتقا ایمنی راه آهن شمال اظهار کرد: ایمنی در راه آهن حرف اول و آخر را می‌زند و همه باید دغدغه ایمن بودن سیر قطار‌ها و امنیت حریم ریلی را داشته باشیم.

وی افزود: ایمنی را باید از جنبه‌های مختلف بررسی کرده و این رویکرد را می‌توان در قالب اقدامات مستقیم از قبیل رعایت اصول و قوانین مربوطه، بکارگیری تجهیزات مناسب، رعایت اصول اخلاقی و اعمال سیاست‌های انگیزشی اجرایی کرد.

گران پاشا، اعمال سیاست‌های انگیزشی را مهم دانست و خاطر نشان کرد: باید کاری کنیم که حس تعلق و تعامل سازمانی بین همه ارکان و افراد بیشتر شده و کارکنان منافع خود را با منافع سازمان یکی بدانند و در این صورت است که ابزارهای نظارتی هیچ کاربردی در سازمان نخواهد داشت و سازمان در رسیدن به اهداف خود موفق است.

خدایار طالبی، معاون بهره برداری و ناوگان راه آهن شمال نیز گفت: برای کاهش سوانح و حوادثریلی و فزایش ضریب ایمنی و سیر سالم قطار‌ها همکاران شاغل در سیر و حرکت باید توجه بیشتر و دقیقتری به مقررات عمومی حرکت کرده و سوزنبانان و راهداران همیشه در محل کار خود حاضر و آماده انجام وظیفه باشند.

وی افزود: با توجه به نزدیکی سال نو و شروع مسافرت‌های نوروزی شهروندان، روسای ادارات پیش بینی‌های لازم را درخصوص تهیه لسیت کشیک افراد و آماده سازی تجهیزات و قطعات موردنیاز اقدامات لازم را بعمل آورند.

مهرداد رضازاده زواردهی، معاون فنی و زیربنایی اداره کل راه آهن شمال با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات ریلی گفت: باید از تکراری شدن و روزمرگی کار‌ها و وظایف محوله دوری کنیم.

وی با تاکید بیشتر و مکرر مقررات و برگزاری دوره‌های آموزشی مفید‌تر حهت ارتقا سطح ایمنی و کیفی خدمات تلاش کنیم.

رضازاده خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص جغرافیایی راه آهن شمال راهداران و سوزنبانان آزادی مسیر را کنترل کرده و مشکلات را اطلاع دهند تا قطار‌ها سیر سالم داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز