خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد آمل:

یکی از دغدغه‌های امداد کاهش هزینه‌های درمانی اقشار آسیب‌پذیر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۹۴

یکی از دغدغه‌های ما کاهش هزینه‌های درمانی اقشار آسیب‌پذیر، نیازمندان و مستمدان تحت حمایت کمیته امداد است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: یکی از دغدغه‌های ما کاهش هزینه‌های درمانی اقشار آسیب‌پذیر، نیازمندان و مستمدان تحت حمایت کمیته امداد است.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل، رمضان علیپور با اشاره به بیمه تامین اجتماعی مددجویان تحت پوشش زن سرپرست خانوار و مجریان طرح اشتغال بیان داشت: تعداد بیش از ۷۶۰ خانوار از زنان تحت پوشش و مجریان طرح اشتغالزایی در مجموع به تعداد بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ نفر از بیمه تامین اجتماعی این نهاد بهره‌مند ‌شده و درحال استفاده از خدمات آن هستند.

وی ابراز داشت: در سال گذشته در بخش درمان و بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و بیمه تامین اجتماعی مجریان طرح اشتغال‌زایی ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شد که این مبلغ طی ۹ ماه گذشته سال جاری ۱۱ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آمل گفت: یکی از دغدغه‌های ما کاهش هزینه‌های درمانی اقشار آسیب‌پذیر، نیازمندان و مستمدان تحت حمایت کمیته امداد است.

علیپور ابراز داشت: در تلاش هستیم با همت و مساعدت خیران و فعالیت مستمر امدادگران بتوانیم مشکلات درمانی نیازمندان را کاهش داده و توجه بیشتری به بخش آموزش بهداشت و پیشگیری از بیماری‌ها شده تا زمینه برای ایجاد خانواده‌ای سالم مهیا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز