خبرگزاری کار ایران

در دومین روز از دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از زیرگذر باکسی راه آهن در تقاطع زیروان بهشهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۵۹

زیرگذر باکسی راه آهن در تقاطع زیروان بهشهر فردا سیزدهم بهمن ماه سال جاری مصادف دومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور مسئولین استان و شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

زیرگذر باکسی راه آهن در تقاطع زیروان بهشهر در روز یکشنبه مورخ سیزدهم بهمن ماه سال جاری مصادف دومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور مسئولین استان و شهرستان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از ساری، این زیرگذر به‌صورت باکس پیش ساخته در ابعاد ۲ / ۵ متر ارتفاع و ۲ / ۵ متر عرض در تقاطع زیروان بهشهر برای رفاه حال شهروندان و تردد ایمن آنان از روی خط آهن توسط راه آهن شمال احداثشد.

یوسف گران، پاشا مدیرکل راه آهن شمال طی گفتگویی با اعلام این مطلب گفت: این زیرگذر که از نوع باکس‌های پیش ساخته در ابعاد ۲/۵ متر ارتفاع و ۲/۵ متر عرض است توسط اداره کل راه آهن شمال برای رفاه حال شهروندان و تردد ایمن آنان از روی خط آهن انجام شده و انشاالله در روز یکشنبه مورخ سیزدهم بهمن ماه سال جاری مصادف با دومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور مسئولین استان و شهرستان بهشهرافتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: مجموع اعتبار هزینه شده این پروژه ۴ میلیارد ریال بوده که از محل طرح‌های عمرانی راه آهن هزینه شده است. مدیر کل راه آهن شمال افزود: تاکنون راه آهن شمال قریب به سی دستگاه از این نوع زیرگذر‌ها را در شهرهای مختلف احداثنمود و امیدواریم که با این اقدامات مشکلات شهروندان در گذر از تقاطع‌های جاده و راه آهن کاهش یافته و شاهد کاهش سوانح برخورد قطار با عابرین و خودرو‌ها باشیم.

گران پاشا خاطر نشان کرد: گذرگاه زیروان بهشهر نیز یکی از تقاطع‌های شلوغ می‌باشد و احداثاین زیرگذر یقیناً نقش بسزایی در سلامت عبور و مرور خودرو‌ها خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه مسیر خط آهن از درون شهر بهشهر می‌گذرد لذا با همکاری فرمانداری و شهرداری این شهر تاکنون اقدامات مناسبی در خصوص ایجاد زیرگذرهای باکسی در مکان‌های مختلف شهر از جمله احداثروگذر خ امام(ره) شهرستان بهشهر و ایجاد زیرگذر در تعدادی از مناطق دیگر انجام گرفت.

مدیر کل راه آهن شمال در پایان گفت: اکثر شهرهای حوزه مرکزی مازندران با توجه به تمرکز بالای جمعیت در مناطق مجاور خط آهن بیشترین موارد برخورد قطار با عابرین و خودرو‌ها را دارا می‌باشد و لازم است شهروندان همواره رعایت حق تقدم عبور قطار را بنمایند و در محدوده حریم راه آهن نیز همواره مقررات ایمنی رعایت شود و البته راه آهن نیز با اقدامات خاصی از جمله ایجاد فضاهای سبز در دو طرف خط آهن، احداثروگذر و زیرگذرهای متعدد و دیوار کشی حریم درصدد فراهم نمودن فضای ایمن برای ساکنان حاشیه خط آهن و افزایش همزیستی بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز