خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد؛

برگزاری دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۵۴

دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران از ۱۴ تا ۲۰ بهمن ماه با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کیلومتر هفت جاده ساری به نکا برپا می‌شود.

دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران از ۱۴ تا ۲۰ بهمن ماه با حضورمعاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کیلومتر هفت جاده ساری به نکا برپا می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نشست مطبوعاتی نمایشگاه کتاب در این استان از مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران ۱۴ بهمن ماه با حضورمعاون فرهنگی وزیر ارشاد در ساری خبر داد.

وی با اشاره به حضور ۴۰۰ ناشر و ارائه ۴۰ هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه، گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب، موثر‌ترین شیوه‌ای است که می‌تواند جشن‌های دهه‌ فجر را پربار‌تر و پررنگ‌تر کند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه مشکلات زیادی را در برگزاری نمایشگاه کتاب داشتیم، ادامه داد: اگر فضای درخوری داشته باشیم به جای اینکه توانمان را برای امکانات فضای نمایشگاه معطوف کنیم، به کیفیت‌بخشی نمایشگاه توجه می‌کردیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه پیوند مردم با کتاب، توسعه جامعه را به‌دنبال دارد و زمینه‌ساز شکوفایی و پویایی در همه عرصه‌هاست، گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب، بسترساز این تفکر است.

وی از برگزاری میزگرد تخصصی بررسی تاثیر انقلاب اسلامی بر حوزه نشر بومی، رونمایی از کتاب‌های جدید حوزه کودک و نوجوان به همراه قصه گویی و موسیقی و سرود کودکانه در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب مازندران خبر داد و گفت: ‌ هم اندیشی تخصصی نقد و بررسی عملکرد ۱۵ساله، فصلنامه علمی - پژوهشی اباختر و گردهم آیی تخصصی ناشران مازندران و کارگاه آموزشی فرایندهای نشر کتاب نیز از دیگر برنامه‌های بخش جنبی این نمایشگاه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران همچنین با اشاره به برگزاری نشست تخصصی تبیین سبک زندگی دینی، نشست تخصصی مهدویت و تحلیل فعالیت فرق نوظهور و شب شعر فجر در نمایشگاه کتاب از برپایی همایش استانی زن، مطالعه و توسعه اجتماعی و فرهنگی نیز در زمان برپایی دهمین نمایشگاه کتاب مازندران خبر داد.

وی با اشاره به انتشار ۴۱ هزار کتاب در سال ۹۲ در سطح کشور، گفت: در سطح استان ۲۵۰ کتاب تالیفی با شمارگان ۴۲۰ هزار جلد داشتیم که ۲۴۰ عنوان با ۳۹۳ هزار نسخه منتشر شده است.

ابراهیمی با بیان اینکه در سطح استان ۱۴۱ ناشر فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: ‌۴۴ ناشر در مرکز استان و مابقی در سایر شهرهای استان حضور دارند.

دهمین نمایشگاه کتاب مازندران از ۱۴ تا ۲۰ بهمن در کیلومتر هفت جاده ساری به نکا، مجتمع وفائیان از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ پذیرای حضور علاقه‌مندان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز