خبرگزاری کار ایران

با اجرای طرح سینما سلام؛

۲۲هزار مازنی به سینما رفتند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۲۴

اجرای طرح " سینما سلام " در مازندران مانند سایر استان‌های کشور با استقبال چشمگیر مردم مواجه شد و ۲۲ هزار مازندرانی در این روز به سینما رفتند.

ایلنا: با اجرای طرح سینما سلام، دو هزار شهروند مازنی به سینما رفتند.

به گزارش " ایلنا " از ساری، به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی مازندران، طرح اکران رایگان فیلم در سینما با عنوان طرح سینما سلام در مازندران نظیر سایر استان‌ ها با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شد و نشان داد که مازندرانی ها با سینما قهر نیستند.

اجرای طرح سینما سلام در مازندران مانند سایر استان‌های کشور با حضور چشمگیر مردم مواجه شد و ۲۲ هزار مازندرانی در این روز به سینما رفتند.

مسئولان سینمایی تصمیم گرفتند تا دو روز در سال را به اکران رایگان فیلم‌هایی اختصاص دهند که بر روی پرده سینماها هستند و به همین منظور ۱۰ بهمن به دلیل فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و روز ۲۱ شهریور به دلیل اینکه روز ملی سینما است، ایرانی‌ها به صورت رایگان از سینما استفاده می‌کنند، این طرح به نام «سینما سلام» معروف شده است.

" عبدالرضا اکبری "، بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون گفت: بنده برای شرکت در طرح آشتی‌ کنان مردم با سینما و حضور در جمع علاقمندان سینما به مازندران آمده ام؛ زمانی که اعلام کردند قرار است ما در قالب یک طرح در کنار مردم فیلم ببینیم و مردم را با سینما آشتی بدهیم من با جان و دل پذیرفتم و برای این کار ساری را انتخاب کردم.

وی افزود: به دلیل اینکه این برنامه برای نخستین مرتبه برگزار می‌شود می‎تواند یک شروع خوب باشد برای اینکه مردم را در یک آزمون قرار دهیم و ببینیم که چطور استقبال می‎کنند.

" اکبری " بیان کرد: بر اساس مشاهدات بنده ا این استقبال خوب بود یعنی افرادی از دیگر شهرهای مازندران نیز به ساری آمده بودند، علاقمندان به سینما سئوالاتی در مورد این هنر می‎پرسیدند و بنده در کنارشان بودم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز