خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان مازندران تاکید کرد:

سبک زندگی اسلامی در بین دانشجویان ترویج شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۳۸

دانشگاه‌ها باید به سمتی پیش روند تا دیگر مصرف کننده نباشند و به تولید علم جدید بپردازند. / اگر دانشگاه پویایی خود را از دست بدهد، کشور از تحرک باز می‌ماند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران، در دیدار جمعی از روسا، معاونان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های مرکز مازندران، با اشاره به جایگاه علمی دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه‌ها باید به سمتی پیش روند تا دیگر مصرف کننده نباشند و به تولید علم جدید بپردازند.

به گزارش ایلنا از ساری، آیت الله نورالله طبرسی، در این دیدار، ضمن تبریک فرا رسیدن ۳۵ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب مدیون زحمات، فداکاری و رنج تمامی خواص و عوام است.

وی، با بیان اینکه شخصیت امام(ره) شخصیتی استثنایی بوده است، افزود: ایشان در لباس روحانیت بت جهالیت را نابود کرد.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران، اظهار داشت: افرادی که در دنیا به خدا، معاد، پیامبر و حکومت اسلامی اعتقاد ندارند، نمی‌توانند شخصیت امام راحل را نیز درک کنند.

وی، امام خمینی(ره) را جانشین عامه امامان معصوم دانست تصریح کرد: ایشان با شخصیت معنوی که داشتند خدا و عبد صالح را در طول زندگی برای خود انتخاب کرده و مکتب اسلام را به جایگاه امروز رساندند.

آیت الله نورالله طبرسی، انسانیت را زیربنای خلقت عنوان کرد و اظهارداشت: انسانیت را باید در کلاس امام(ره) و عرفا و حکما آموخت.
وی، ادامه داد: دانشگاهی که روح انسان‌ها را پرورش بدهد، شخصیتی مانند رهبر کبیر انقلاب اسلامی را به جامعه تحویل می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران، با تاکید بر اینکه عقاید امام خمینی(ره) بر روح و جان و روان انسان‌ها تاثیر می‌گذارد، گفت: این امر به دلیل اعتقاد راسخ امام به معاد و بندگی خداست.
آیت الله طبرسی، ضمن بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ریشه در معنویت دارد، افزود: دانشگاه‌ها نیز باید این تفکر معنوی را ترویج دهند.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران، دانشگاه را پایگاه علمی و منشا تحول در هر کشور دانست و افزود: اگر دانشگاه پویایی خود را از دست بدهد، کشور از تحرک باز می‌ماند.
وی، با تاکید بر ترویج سبک زندگی اسلامی در بین دانشجویان، اظهارداشت: تنها زندگی اسلامی منجر به رواج این تفکر نخواهد شد بلکه در کنار آن اندیشه و تفکر اسلامی نیز باید شکل گیرد.

گفتنی است در این دیدار رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی مازندران حضور داشتند و قاسم جان بابایی رئیس دانشگاه در سخنانی به تشریح عملکرد و برنامه‌های دانشگاه پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز