خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران خبرداد:

توزیع ۶۰ هزار قرص نان برای مناطق درگیر برف غرب مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۶۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران از توزیع ۶۰ هزار قرص نان برای مناطق درگیر برف غرب مازندران با همکاری اتحادیه خبازان و مجامع صنفی خبرداد.

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با همکاری اتحادیه خبازان و مجامع صنفی بیش از ۶۰ هزار قرص نان به شهرهای غرب استان که در اثر سرما و بارش شدید برف راه مواصلاتی آن‌ها مسدود و دچار قطعی برق، گاز و آب شدند ارسال شد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران محمد محمد‌پور عمران که به اتفاق برخی از همکاران سازمان به مدت دو روز در منطقه غرب استان و در ستاد بحران حضور دارد با بیان این مطلب اظهار داشت: مقادیر ۵ کامیون آب معدنی تهیه که بخشی از آن به مناطق درگیر برف غرب استان حمل و مابقی نیز در حال ارسال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران افزود: با همکاری دستگاه‌های هم خانواده سازمان، آرد مورد نیاز مناطق مذکور تهیه و در حال ارسال به مناطق مذکور است.

محمد‌پور با اشاره به اینکه بارش برف و سرمای شدید موجب قطع برق، گاز و آب در شهرهای غرب استان شده است گفت: با همکاری اتحادیه خبازان در شهرهای برف گیر تعدادی از واحدهای خبازی، تهیه موتور برق، فعال و درحال تولید نان هستند.

وی تصریح کرد: کارخانه آردساحل قو هم فعالیت خود را آغاز کرده و در حال تولید آرد برای منطقه غرب استان است.

محمد‌پور افزود: واحدهای تولید نان صنعتی امیر نان و خوشه طلایی و سایرواحدهای تولیدی نان در حال تولید و ارسال نان به مناطق مذکور هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز