خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس:

مجلس یازدهم جایگاه جمهوری اسلامی را به نفع مردم رقم زد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۸۸۷

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی نقش بسزایی در ارائه خدمات به مردم ایران دارد و جایگاه جمهوری اسلامی را به نفع مردم رقم زد.

به گزارش ایلنا، علی بابایی کارنامی شنبه شب در همایش گرامیداشت روز مجلس که در سالن هلال‌احمر ساری برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی و مجلس از نمایندگان دوره‌های پیشین ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به نیکی یاد و اظهارکرد: مجلس شورای اسلامی نقش بسزایی در ارائه خدمات به مردم ایران دارد.

وی افزود: شانیت مجلس تنها استانی و شهرستانی نیست بلکه از منظر قانون اساسی آنجا که اراده ملت ضرورت داشته باشد بی‌شک‌ مجلس منشأ اثر پیدا خواهد کرد و به تعبیر حضرت امام (ره) در رأس امور قرار می‌گیرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: آنانی که دلشان برای آبادانی انقلاب اسلامی و ملت ایران می‌تپد، می‌دانند که خانه ملت کجاست و این خانه چه جایگاه رفیع دارد.

بابایی کارنامی بابیان اینکه مجلس یازدهم، انقلابی و آشنا به مشکلات مردم است، ادامه داد: بعد از چله انقلاب اسلامی جایگاه مردم کم‌کم داشت از جایگاه اصلی انقلاب دور می‌شد اما مجلس یازدهم جایگاه نظام جمهوری اسلامی را به نفع مردم رقم زد.

بابایی کارنامی خاطرنشان کرد: اگرچه هنوز مشکلاتی وجود دارد و ما نیز از برخی وضعیت موجود ناراضی هستیم اما هیچ نماینده تراز انقلاب به‌طور یقین نمی‌گوید همه مشکلات را طی این مدت مرتفع کرده است این امر امکان‌پذیر نیست اما اقدامات نسبی بر اساس آنچه به مردم وعده دادیم، عمل شد.

وی با بیان اینکه دولت، مجلس و حتی قوه قضائیه باید درد مردم را شنیده و برای درمان آن تلاش کنند، افزود: اکنون کارنامه مجلس یازدهم در روزهای میانی سال چهارم، گواه این است که بخش اعظم این وعده‌ها عمل شده است.

بابایی کارنامی دامنه انقلاب را به وجود مردم دانست و گفت: مردم در سخت‌ترین شرایط پای انقلاب در کنار مسئولان بودند البته برخی بی‌تدبیری‌ها از سوی مسئولان گلایه مردم را نیز به همراه دارد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اما مسئولی که در نظام جمهوری اسلامی تعریف‌شده است سهمی بنام‌ دایره خودی و غیرخودی تعریف نمی‌کند مردم را در کنار خود و خود را در کنار مردم می‌بیند. برخی‌ها به بهانه انتخابات، به‌سرعت دایره محدود تعریف کرده و در مقابل اندیشه‌های مردم راهی را باز می‌کنند که خودشان ولی مردم هستند؛ عموماً انقلاب اسلامی این را نپذیرفت و نخواهد هم پذیرفت.

وی افزود: هر آنچه انجام دادیم وظیفه بود و آنچه را که انجام ندادیم از مردم عذرخواهی می‌کنیم و تلاش ما بر این است که به وعده‌های محقق نشده جامه عمل بپوشانیم.

بابایی کارنامی با اشاره به برخی از عملکردهای دولت در مجلس شورای اسلامی و اقدامات انجام‌شده در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود، تصریح کرد: البته مردم برخی از ناکارآمدی‌های مسئولان را به ما گوشزد می‌کنند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در خانه ملت، ساده‌زیستی و مردمی بودن را از ویژگی‌های آیت‌الله مدرس برشمرد و ادامه داد: باید از حقوق مردم به‌خوبی دفاع کرد نه اینکه امیال و خواسته‌های شخصی را به رخ دیگر جریان‌ها کشید.

وی گفت: توصیه همه عالمان دین از گذشته تاکنون خدمت‌رسانی صادقانه به مردم است و این نقشه راه ما برای تحقق این مهم در جامعه است و نباید آن را فراموش کنیم.

بابایی کارنامی از رسانه‌ها خواست تا کمک کنند اندیشه‌های پاک مردم در جامعه حاکم شود، کرسی مجلس نباید به دست ناپاکانی بیفتد که به‌ظاهر نماینده اما در باطن ضد آیت‌الله مدرس‌ها و مردم باشند.

وی متذکر شد: مردم می‌دانند پروژه محور ساری- تاکام، طرح هادی و دیگر طرح‌های عمرانی به دلیل نداشتن منابع مالی است و این را هم می‌دانند و می‌بینند جذب استخدامی برگزار می‌کنند اما کارمندی در یک اداره هفت میلیون و کارمندی دیگر ۵۰ میلیون حقوق دریافت می‌کند، این به معنای ناامنی شغلی است.

بابایی کارنامی افزود: حتی برخی‌ها به بهانه رأی، سفر استانی هم دارند وقتی عدالت اجتماعی از گفتمان مجلس یازدهم روی میز آنان قرار می‌گیرد، شک و تردید دارند، مگر شما از مردم رأی نمی‌خواهید! اجازه دهید مردم برای خانه ملت تصمیم بگیرند و بگویند چگونه بر این کشور حکومت کنند.

وی ادامه داد: اگر مردم این مسیر را طی نکنند پس مردم انحرافاتی را از جنس تقابل ایجاد می‌کنند که این موضوع با اندیشه پاک و مطهر امام راحل، شهیدان والامقام همچون شهید علمدارها و شهید رادمهرهای شهر ما مغایرت دارد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده جوانان، بانوان و دیگر افراد این استان برای اصلاح امور کشور کار کرده و قامت مجلس را در حد و اندازه ملت ایران طراحی کنند.

وی گفت: ملت ما در ۱۲ اسفند علاوه بر حضور پرشور در انتخابات و مشت محکم بر دهان دشمنان خارجی ثابت خواهند کرد که مجلس انقلابی را در تراز انقلاب اسلامی ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز