خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبرداد:

اعزام اکیپ ۴۰ نفره از گروه‌های پزشکی به غرب مازندران / کمبود دارویی نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۴۵

به منظور امداد رسانی به مصدومان مناطق برفگیر غرب استان، اکیپی ۴۰ نفره متشکل از گروه‌های مختلف پزشکی، پرستاری و تاسیساتی به این مناطق اعزام شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: به منظور امداد رسانی به مصدومان مناطق برفگیر غرب استان، اکیپی ۴۰ نفره متشکل از گروه‌های مختلف پزشکی، پرستاری و تاسیساتی به این مناطق اعزام شدند.

به گزارش ایلنا از ساری، قاسم جان بابابی، ضمن بیان خبر بالا، افزود: گروه‌های اعزام شده به غرب استان شامل ۵ متخصص از گروه‌های جراحی، مغز و اعصاب، داخلی، قلب، طب اروژانس، ۲۰ پرستار و ۱۵ نیروی خدماتی و تاسیساتی است.

وی، تصریح کرد: برخی از پزشکان به دلیل مسدود بودن مسیر نتوانستند خود را به بیمارستان و مراکز درمانی برسانند لذا این گروه به همراه ۸ دستگاه اتومبیل شاسی بلند(موسو) به سمت شهرهای غرب مازندران از جمله تنکابن اعزام شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ادامه داد: علی رغم وجود ۲ دستگاه ژنراتور برق در بیمارستان شهید رجایی تنکابن، یک دستگاه ژنراتور برق نیز ارسال شد.

جان بابایی، خاطرنشان کرد: در مراکز درمانی تابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران کمبود دارویی نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز