خبرگزاری کار ایران

احمدی لاشکی در جلسه هماهنگی مدیریت بحران در تنکابن؛

شهرها از بحران خارج شده‌اند / مشکل روستاها جدی است / رقم خسارت‌ها بسیار بالاست

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۸۳

آسیب ها حوزه وسیعی از غرب مازندران از محمودآباد تا رامسر را دربر گرفته است. / خوشبختانه شهرها از بحران خارج شده اند ولی هنوز مشکل روستاها جدی است و نیاز مبرم به تجهیزات راهداری و امکانات داریم.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: از تلاش گسترده استاندار و معاون عمرانی استانداری که از روز اول بحران برف در منطقه غرب استان حضور دارند تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم حضورشان را استمرار بخشند تا شرایط عادی شود.

به گزارش ایلنا از ساری، قاسم احمدی لاشکی پس از پایان جلسه هماهنگی مدیریت بحران در تنکابن در گفتگو با خبرنگاران بیان داشت: حضور مستمر استاندار در غرب استان موجب آرامش و دلگرمی مردم شد و کار امدادرسانی و خدمات دهی را سرعت بخشید.

وی از صبوری و سعه صدر مردم غرب استان تشکر کرد و افزود: آسیب‌ها بسیار زیاد است و حوزه وسیعی از غرب مازندران از محمودآباد تا رامسر را دربر گرفته است.

احمدی لاشکی ادامه داد: هرچند در این مدت نیروهای دولتی تلاش وسیعی داشتند و به اندازه وسعشان همت کردند، اما باید حجم فعالیت‌ها افزایش یابد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس اظهار داشت: خوشبختانه شهر‌ها از بحران خارج شده‌اند ولی هنوز مشکل روستا‌ها جدی است و نیاز مبرم به تجهیزات راهداری و امکانات داریم.

وی رقم خسارت‌ها در غرب مازندران را زیاد دانست و افزود: باغداران و کشاورزان خسارت زیادی دیدند و بسیاری از انبار‌ها دچار آسیب شده‌اند.
قاسم احمدی لاشکی مازندران را دارای فقر زیرساختی دانست و گفت: ما باید از این بحران درس بگیریم و زیرساخت‌ها را آماده کنیم، شبکه زیرساخت برق مازندران ضعیف است و متاسفانه شبکه آب نیز وابسته به برق است.

وی در پایان از رییس جمهور، وزرا و بویژه وزیر کشور قدردانی کرد و اذعان داشت: پی گیری‌ها رضایت بخش بود اما باید با جدیت بیشتری به مردم منطقه کمک شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز