خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان:

حل مشکل گاز مازندران نیازمند همدلی مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۳۸

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران از مردم خواست تا با همدلی بیشتر و صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی شرایط را برای استفاده مطلوب از این نعمت خدادادی برای همه مردم در سطح استان فراهم کنند.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران از مردم خواست تا با همدلی بیشتر و صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی شرایط را برای استفاده مطلوب از این نعمت خدادادی برای همه مردم در سطح استان فراهم کنند.

به گزارش " ایلنا " از ساری، " محسن عرب مقصودی " با اشاره به استقرار توده هوای سرد در سطح کشور و مازندران و برودت شدید هوا در استان از اوائل هفته جاری، ادامه داد: این مساله موجب شد مصرف گرمایشی گاز در بخش خانگی و ادارات در سطح کشور و استان افزایش یافته و افت شدید فشار گاز را در طول خطوط انتقال گاز استان مازندران شاهد باشیم.

وی افزود: شرکت گاز مازندران جهت حفظ پایداری فشار در خطوط انتقال و شبکه های گاز، ناگزیر شد کلیه مصارف غیرخانگی مانند کارخانجات، صنایع، ادارات، مدارس، مراکز نظامی و انتظامی، دانشگاه ها، مراکز تولیدی تحت مدیریت جهاد کشاورزی مانند دامداری ها، مرغداری ها، پرورش گل و گیاه همچنین مراکز تجاری را با اعمال محدودیت، از سوخت گاز خارج نماید تا از سوخت جایگزین که از قبل برای خود پیش بینی نموده بودند، استفاده کنند.

" عرب مقصودی " ادامه داد: با اعمال این تدبیر از اوائل هفته جاری، ذخیره موجود در خطوط انتقال با حداقل فشار ممکن حفظ و باعثشد فشار گاز بخش زیادی از مشترکین خانگی حفظ شود.

وی یادآور شد: متاسفانه علیرغم تلاش های انجام گرفته شاهد قطع گاز منازل مسکونی در برخی محلات شهرهایی مانند آمل، بابل، قائمشهر، بابلسر و فریدونکنار بودیم که بخشی از این قطعی ها با تلاش شبانه روزی تیم بحران گاز مازندران در سطح استان برطرف شده است.

" عرب مقصودی " همچنین از مدیران دستگاه های اجرایی، مراکز انتظامی، دانشگاه ها و همه واحدهای تولیدی و تجاری خواست که با تامین سوخت جایگزین و خارج نمودن سوخت گاز، امکان در مدار قرار دادن منازل مسکونی را برای شرکت گاز مازندران فراهم کنند.

وی در خاتمه گفت: این شرایط تا پایان هفته جاری که برودت دما وجود دارد، ادامه خواهد داشت و تنها با صرفه جویی و خاموش نمودن بخاری های اضافی توسط مشترکین، فرصت برای استفاده دیگر مشترکین سراسر استان از نعمت گاز طبیعی فراهم خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز