خبرگزاری کار ایران

وزیرنیرو تأکید کرد؛

حضور کارکنان صنعت آب و برق تا پایداری وضعیت در شهرهای غرب مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۶۵

وزیرنیرو بر حضور کارکنان صنعت آب و برق تا پایداری وضعیت در شهرهای غرب مازندران تأکید کرد. / باید با برنامه ریزی درست، همه خسارت ها و آسیب ها توسط مدیران ملی واستانی جبران شود.

وزیر نیرو بر حضور کارکنان صنعت آب و برق تا پایداری وضعیت در شهرهای غرب مازندران تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، چیت چیان در جلسه کمیته بحران فرمانداری تنکابن که با حضور استاندار مازندران، شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی، سردار مومنی فرمانده پلیس راهور ومدیران کل دستگاههای اجرایی برگزارشد، افزود: اگر وزارت نیرو توانست خدمتی را انجام دهد یقیناً با همکاری ومشارکت سایر نهاد ها ومردم بوده است.

وی تصریح نمود: وزارت نیرو از اولین ساعات وقوع حادثه، مدیران عامل آبفای کشور وتوانیر را به غرب مازندران اعزام تا از نزدیک بر روند کار نظارت داشته باشند.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه در تمام شهرهای غرب مازندران آب شرب مطمئن برقرار شد، گفت: همه روستاها بحز تعداد اندکی، از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند.

چیت چیان از تلاش و زحمات همه دولتمردان بویژه کارکنان صنعت آب و برق تشکر و قدردانی نمود و افزود: باید با برنامه ریزی درست، همه خسارت ها و آسیب ها توسط مدیران ملی واستانی جبران شود.

تقدیر مدیرعامل آب و فاضلاب استان از صبر و متانت مردم غرب مازندران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران نیر در این جلسه از صبر، متانت و همیاری مردم غرب مازندران تقدیر و آن را عاملی در برقراری آب شرب عنوان نمود.

ذبیح ا… ذاکری از زحمات شبانه روزی دست اندرکاران امداد رسانی بویژه کارکنان شرکت های آب و فاضلاب معین که از استانها ی گیلان، گلستان، سمنان، تهران، البرز و قزوین، نیرو و تجهیزان خوبی ارسال نمودند، قدردانی نمود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران با بیان اینکه در تمامی شهرهای غرب استان آب شرب پایدار برقرار می باشد اضافه نمود: ممکن است به دلائل خاصی برخی از مشترکین با قطع آب مواجه باشند که در این صورت مردم می توانند با سامانه ارتباطی ۱۲۲ یا شرکت های آب و فاضلاب مناطق خود مراجعه تا همکاران در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز