خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان برنامه و بودجه در بازدید از شرکت ساوین:

نظام تعرفه گذاری در جهت صیانت از تولیدکننده داخلی باشد/ضرورت تکمیل زنجیره نساجی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۰۴۷

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در بازدید از شرکت ساوین اظهار داشت: باید نظام تعرفه خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنیم که تولیدکننده داخلی ما صیانت شود.

به گزارش ایلنا، معاون رئیس جمهور عصر پنج‌شنبه در آیین بهره‌برداری از خط تولید جدید بافندگی فرش مازندران واقع در قائمشهر با ابراز خرسندی از بهره‌برداری خط تولیدی جدید از مجموعه کارخانجات ساوین، گفت: باعث افتخار کشور است که تولید داخلی توانست با این وسعت اشتغال و ارزش افزوده تولید کند.

وی افزود: نظام مالیاتی ما بر اساس آنچه که باعث تولید ثروت و درآمد در واحد‌های تولیدی می‌شود می‌تواند درآمد پایداری را برای کشور ایجاد کند.

منظور، این کار را جهاد اقتصادی دانست و گفت: در جنگ اقتصادی که در آن قرار دارم اقتدار کشور را افزون می‌کند، بنابراین دولت از مجموعه این ظرفیت‌هاحمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه مجموعه دولت و اداره کل صمت استان به دنبال باز کردن گره مشکلات واحد‌های تولیدی هستند تا مسائل مالی کشور چه ارزی و ریالی حل شود، ادامه داد: مسئله مهم‌تر رقابت‌پذیری تولیدات داخلی با وارد کنندگان است ما نیز باید نظام تعرفه خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنیم که تولیدکننده داخلی ما صیانت شود.

رئیس سازمان بودجه کشور گفت: چنانچه ظرفیت تولید داخلی ما پاسخگوی بازار است، باید به ظرفیت داخلی خودمان اتکا کنیم؛ امروز خوشبختانه انواع نخ و پنبه  و فرش که قابلیت صادرات دارد در همین کارخانه تولید می‌شود.

وی افزود: بنابراین ما وظیفه داریم حتما کمک کنیم و گزارشات مربوط به این بازدید را به سمع و نظر رئیس جمهور برسانیم و قول می‌دهیم برای توسعه این ‌گونه واحد‌های تولیدی از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

منظور گفت: استان مازندران همیشه به صنعت نساجی معروف بوده است و حتی تیم فوتبال آن هم با همین عنوان شناخته می‌شود لذا این نشان نساجی را باید برای این استان تقویت کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه بخشی از پنبه مورد نیاز هم در داخل کشور تامین و تولید می‌شود باید کمک کنیم این زنجیره تولید نساجی در استان کامل شود.

معاون رئیس جمهور گفت: ضرورت دارد ما صنعت پارچه را بر اساس توانمندی‌های داخلی بنا کنیم زیرا  پارچه داخلی ما به راحتی قابل رقابت به لحاظ کیفیت و قیمت با محصولات خارجی و صادرات دارد.

منظور تاکید کرد: ما مطمئن هستیم به اهتمام صنعت‌گران آینده بهتر و روشن‌تری در پیش است.

شرکت فرش ساوین با پشتوانه بیش از ربع قرن تجربه ، اولین تولید کننده فرش ماشینی ۳۰ رنگ و ۶۰ رنگ و صادر کننده به ۵ قاره جهان با کادری مجرب و متخصص و بهره‌گیری از تکنولوژی برترو ماشین‌آلات روز دنیا انواع فرش ماشینی را جهت سلیقه‌های گوناگون تولید می‌کند.

محصولات فرش ساوین تحت عنوان چند کلکسیون معروف در بازار ایران عرضه می‌شود که از آن جمله می‌توان به نور، پالیز، پارس۲، لنیا، ویژن، ساوین مد، ماهور، گبه و گلستان، سیلور، پازیریک، صدف، ساوین مثال، باستان،کلکسیون آویژه، پتینه، پتینه۲، مدرن، کودک و کلکسیون دانژه اشاره نمود که هرکدام از آنها قیمت و مشخصات ویژه خود را دارا می‌باشند.

این مجموعه همواره تمام تلاش خود را به ایجاد تنوع و نوآوری و پاسخگویی به سلایق مصرف‌کنندگان عزیز معطوف می دارد به گونه ای که هر فردی با هرنوع سلیقه‌ای بتواند فرش دلخواه و موردپسند خود را در میان محصولات متنوع سنتی و مدرن فرش ساوین پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز