خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

خیران در ساخت مراکز درمانی پیشتاز باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۴۲

در امور درمانی، در همه جای دنیا خیرین همیشه در صحنه هستند. این مسئله موجب شد تا کشور‌ها در زمینه درمان پیشرفت‌های چشم گیری داشته باشند.

جواد واحدی در مراسم کلنگ زنی مجتمع فرهنگی و درمانی مادر در روستای کردخیل ساری اظهار کرد: در امور درمانی، در همه جای دنیا خیرین همیشه در صحنه هستند. این مسئله موجب شد تا کشور‌ها در زمینه درمان پیشرفت‌های چشم گیری داشته باشند.

به گزارش ایلنا از ساری، واحدی رفع مشکلات مادی بیماران نیازمند و کمک به توسعه مراکز درمانی و بهداشتی در مناطق محروم را ضروری دانست و گفت: خیران باید در ساخت مراکز درمانی و بهداشتی با دانشگاه علوم پزشکی مازندران همکاری کنند.

فرماندار مرکز استان، مجمع خیری را پیش قراولان بخش بهداشت و درمان دانست و گفت: با توجه به مشکلاتی که در حوزه سلامت وجود دارد افراد خیر می‌توانند در جبران بخشی از کمبود‌ها و مشکلات نقش اساسی ایفا کنند.

واحدی با اشاره به وحدت و همدلی بین مدیران در ساری، گفت: کارهای بزرگی در مدت کوتاه درمرکز استان در حال انجام است وبرخی ازآن‌ها در ایام مبارک دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

با حضور فرماندار ساری، مجتمع ورزشی روستای آهی دشت ساری با اعتبار بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز