خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

تمامی تحولات یک جامعه ریشه در فرهنگ و تعلیم و تربیت آن دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۶۳

باید برنامه ای اصولی و زیربنایی برای توسعه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت در کشور تدوین شود. / امروزه بدلیل گسترش علم و فرهنگ و فناوری، نهاد آموزش و پروش فراگیر و جهانی شده است.

ربیع فلاح جلودار در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، در آیین افتتاحیه دبیرستان ترنم گلیم فروش که با همت و مشارکت یکی از خیرین مدرسه ساز ساخته شد، بیان کرد: به خیرین مدرسه ساز و همه خیرین بزرگوار مازندرانی که همواره با احسان خود، بنای رفیع سازندگی استان را قوام می‌بخشند، سلام می‌کنم.

به گزارش ایلنا از ساری، فلاح افزود: این یادگار‌ها همواره در خدمت تعلیم و تربیت و شکوفه‌های علم، معرفت و فرهنگ استان خواهد بود.

استاندار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهیدان گلگون کفن و امام شهدا، در سی و پنجمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: انقلاب ایران اسلامی، تجلی شکوه همدلی و همگرایی مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه تمامی تحولات یک جامعه ریشه در فرهنگ و تعلیم و تربیت آن دارد و شاخص رشد کشور‌ها به تعلیم و تربیت آن‌ها باز می‌گردد، خاطر نشان ساخت: باید برنامه‌ای اصولی و زیربنایی برای توسعه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت در کشور تدوین گردد.

فلاح با بیان اینکه امروزه بدلیل گسترش علم و فرهنگ و فناوری، نهاد آموزش و پروش فراگیر و جهانی شده است، تصریح نمود: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش یک سرمایه گذاری ماندگار است.

وی خیرین مدرسه ساز را پیشتازان مبارزه با جهل و نادانی دانست و گفت: خیرین مدرسه ساز در رشد و تحول آموزش و پرورش سهمی ارزنده دارند.

نماینده عالی دولت در استان با توجه به ضرورت ارتقاء آموزش و پرورش در روستا‌ها، خاطر نشان کرد: خیرین مدرسه ساز نسبت به ساخت و ساز در روستا‌ها عنایت داشته باشند.

استاندار تاکید کرد: باید فرهنگ سازی لازم برای مشارکت آحاد مردم همدل استان در راستای مشارکت در جهت توسعهٔ فضای آموزشی صورت گیرد.

دبیرستان ۹ کلاسه ترنم گلیم فروش واقع در آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری که در مساحتی بالغ بر ۲ هزار و ۷ متر مربع، که ساخت آن از سال ۸۹، آغاز و در سال ۹۲ به بهره برداری رسیده است، با اعتباری به میزان ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون احداثگردید که از این رقم بالغ بر ۱۵۵ میلیون تومان آن را خیر مدرسه ساز، گلیم فروش تقبل نمود.

در این مراسم فرماندار و شهردار ساری، مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، مدیر کل روابط عمومی استانداری، رییس آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و برخی مدیران شهرستانی حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز