خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات مازندران:

۴۱ داوطلب دیگر انتخابات مجلس در مازندران تایید صلاحیت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۸۳۸

صلاحیت ۴۱ داوطلب دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مازندران از سوی شورای نگهبان تایید شد و شمار مجموع داوطلبان تائید صلاحیت شده در ۹ حوزه انتخابیه این استان به ۴۶۱ نفر رسید.

به گزارش ایلنا، قاسم عزیززاده گرجی گفت: در سومین فهرست تایید صلاحیت‌های جدید در کشور ۵۵۰ داوطلب دیگر تایید شدند که مجموع تایید صلاحیت‌ها از ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر فراتر رفت.

وی افزود: با ابلاغ جدید شورای نگهبان ۴۱ نفر دیگر در حوزه‌های انتخابیه مازندران برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی احراز صلاحیت شدند و شمار داوطلبان انتخابات در استان به ۴۶۱ نفر افزایش یافته است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۷۴۸ نفر ثبت‌نامی در استان داشتیم که  با اعلام هیأت نظارت بر انتخابات مازندران صلاحیت ۳۷۷ نفر یعنی بیش از ۵۰ درصد تأیید شده بود.

عزیززاده گرجی، گفت: پس از اعتراض کاندیدا‌های رد صلاحیت شده، در هفته گذشته و با اعلام شورای نگهبان ۳۵ نفر دیگر در مازندران تایید صلاحیت شدند تا تعداد کاندیدا‌های تایید شده در این استان به ۴۱۳ کاندیدا برسد.

وی افزود: اکنون نیز براساس ابلاغ جدید شورای نگهبان در استان ۴۱ داوطلب در حوزه‌های انتخابیه مازندران مورد تایید قرار گرفتند تا تعداد کاندیدا‌های تایید شده استان به ۴۶۱ نفر برسد.

مازندران ۹ حوزه انتخابیه دارد و با تایید صلاحیت‌های جدید میزان تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات به ۵۸ درصد رسیده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز