خبرگزاری کار ایران

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران تاکید شد؛

۲۲ بهمن روز ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرافراز است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۰۲

نماینده ولی‌فقیه و استاندار مازندران در پیامی مشترک اعلام کردند: ۲۲ بهمن روز تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی و ادای احترام به مقام شامخ شهداست.

آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان و ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران با صدور پیام مشترکی، از همه اقشار مردم مومن و ولایی مازندران جهت شرکت و حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت بعمل آوردند.

به گزارش ایلنا از ساری در این پیام آمده است: ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ آغاز فصل نوینی در تاریخ میهن اسلامی‌مان بود؛ فصل تازه‌ای از شجاعت‌ها، نوآوری و شکوفایی در همهٔ عرصه‌ها و یادآور حماسه سترگ پیروزی ملت ایران است.

۲۲ بهمن روز تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ دستاورد‌های آن، با ایثار جان خویش ایفای نقش کردند.

در بخش دیگری از پیام استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران آمده است: ملت رشید ایران اسلامی با تبعیت از خمینی کبیر و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی با عزمی سترگ و مثال‌زدنی در سایه‌سار وحدت و یکپارچگی، ضمن خنثی کردن تمامی توطئه‌ها، تهدید‌ها و دشمنی‌ها، راه روشن و پرافتخار خود را با سربلندی و موفقیت طی نمودند و بحمدا… امروز در سی‌ و پنجمین سال پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارند.

در این پیام آمده است: اینجانبان با تبریک فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن به همه مازندرانی‌های همیشه در صحنه و انقلابی و دعوت از مردم شریف و فهیم دیار علویان برای شرکت در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، رجا واثق داریم که اقشار مختلف مردم مومن و ولایی این سامان به ویژه مردم نجیب و صبور غرب استان که در جریان بحران برف اخیر همانند دوران پیروزی انقلاب، هم دلی، هم نوایی و وحدت خود را به شایستگی به نمایش گذاشتند، چونان همیشه به منظور تجدید میثاق با امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و پاسداری از آرمان‌های انقلاب و شهدا با حضور آگاهانه، پرشور و حماسی خود در راهپیمایی بیست و دوم بهمن، نقشه‌های دشمنان را نقش برآب می‌نمایند و در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برگ زرین دیگری برتاریخ سراسر افتخار خود می‌افزایند و همچون ۲۴ خرداد امسال که حماسه سیاسی عظیم و ماندگاری را رقم زدند، بار دیگر با حضور باشکوه خود در این راهپیمایی، حماسه سیاسی سال جاری را تکمیل خواهند نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز