خبرگزاری کار ایران

در سطح پنجاه هکتار از زمین‌های کشاورزی صورت گرفت؛

افتتاح و بهره‌برداری از طرح بانک نشا در شهرستان گلوگاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۲۰

طرح بانک نشا در سطح پنجاه هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان گلوگاه با حضور جمعی از مسؤولین استانی، شهرستانی، کشاورزان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به مناسبت گرامیداشت ایام اله دهه مبارک فجر یک طرح بانک نشا در سطح پنجاه هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان گلوگاه با حضور جمعی از مسؤولین استانی، شهرستانی، کشاورزان و… مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، در مراسم افتتاح این طرح طوسی فرماندار شهرستان گلوگاه طی سخنانی تجهیز و کشت مکانیزه در مزارع کشاورزی استان را از اولویت‌های استفاده بهینه از منابع آبی و خاکی عنوان داشت و افزود: با واگذاری به بخش خصوصی و سرمایه گذاری در این زمینه می‌توان استان را از واردات محصولات کشاورزی بی‌نیاز نمود.

وی تصریح کرد: این شهرستان دارای سه هزار هکتار شالیزار است که با تجهیز و نوسازی و کشت مکانیزه این سطوح می‌توان صرفه جویی بهینه‌ای در کاشت، داشت و برنج عاید کشاورزان زحمتکش نمود.

وی در پایان از کشاورزان این شهرستان درخواست نمود با ورود در این زمینه و استفاده از ادوات و تجهیزات مکانیزه کشت برنج، تولید مفید و مقرون به صرفه را برای شهرستان به ارمغان آوردند.

گفتنی است این پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۳۵۰ میلیون ریال در بخش خصوصی به بهره برداری رسید که از مجموع اعتبارات آن یک هزار و نهصد میلیون ریال تسهیلات بانکی و مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال آورده شخصی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز