خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

بهره‌گیری از توانمندی نخبگان، با پیروزی انقلاب اسلامی میسر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۲۳

نخبگان باید با برنامه ریزی درست و در مسیر و سایه سار ولایت فقیه و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب در اداره و تداوم انقلاب مشارکت کنند، تا ان شاء الله به دست ولی عصر(عج) برسد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: بهره گیری از توانمندی نخبگان با پیروزی انقلاب اسلامی میسر شد.

به گزارش ایلنا از ساری، علیرضا یونسی رستمی در نخستین همایش نخبگان، مدیران و تاثیر گذاران نکایی کشور، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ریشه در فطرت مردم و رنگ و بوی الهی دارد و به همین خاطر در میان انقلاب‌های جهان بی‌نظیر است.

یونسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، تحت هیچ شرایطی و علیرغم فشار‌ها، تهدید‌ها و تحریم‌های گوناگون از مسیر اصلی و الهی خود منحرف نشده، عنوان کرد: نخبگان باید با برنامه ریزی درست و در مسیر و سایه سار ولایت فقیه و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب در اداره و تداوم انقلاب مشارکت کنند، تا ان شاء الله به دست ولی عصر(عج) برسد.

فرماندار نکا نیز اهداف این همایش را ایجاد همدلی و اتحاد، شناسایی ساختار و عناصر قدرت در شهرستان و نیز قدردانی از بزرگانی که در اداره شهرستان کمک کرده‌اند، بیان کرد.

رجبی، حضور نخبگان در این جمع و ازجمله حضور تعدادی نخبگان نکایی مقیم خارج در ایجاد بستری مناسب بر‌ای تبادل آراء و عقاید را بسیار موثر دانست و خاطرنشان کرد: نخبگان یک ظرفیت والا و تاثیر گذارند که باید به درستی از این توانمندی در توسعه و بالندگی کشور بهره برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز