خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خبرداد:

کسب رتبه اول مدیریت مصرف برق کشور توسط شرکت توزیع برق مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۸۱

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران از کسب رتبه اول کاهش پیک بار و مدیریت مصرف مازندران در سال جاری خبر داد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران از کسب رتبه اول کاهش پیک بار و مدیریت مصرف مازندران در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، منوچهر جعفری گفت: در راستای اهداف صنعت برق به منظور اجرای اقدامات کاهش پیک بار و مدیریت سمت تقاضا(DSM)، در سال جاری با کاهش بیش از ۱۵۰۰ مگاوات از نیاز مصرف در ایام اوج بار شبکه سراسری برق محقق شد.

وی این توفیق را حاصل همکاری مشترکین فهیم، مدیریت و تلاش مجموعه همکاران صنعت برق دانست.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران افزود: بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت توانیر، شرکت توزیع برق مازندران رتبه اول در گروه اول مجموعه شرکتهای برق منطقه‌ای و توزیع سراسر کشور را کسب کرد.

جعفری خاطرنشان کرد: بر همین اساس همایون حائری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل توانیر با اهدای لوح از تلاشهای شبانه روزی و عزم جدی و همت عالی مجموعه مدیریت و کارکنان شرکت توزیع برق مازندران و مشترکین گرامی قدردانی کرد.

وی پیک بار سال ۹۱ در مورخ ۲۴ مرداد را به میزان ۱۴۰۸ مگاوات بیان و یادآور شد: رشد بار سال ۹۱ نسبت به سال ۹۰ به میزان ۳۳/۵ درصد بود و در سال ۹۲ پیک بار ۵/۱۲۷۸ مگاوات بود که نسبت به سال ۹۱ کمتر شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران برنامه‌های پیک و مدیریت مصرف برق را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: اجرای بسیار خوب برنامه‌های کاهش پیک و مدیریت مصرف در بخشهای مختلف اعم از صنایع، مولدهای خود تامین، بهینه سازی روشنایی معابر، کاهش تلفات و اجرای طرح‌های رینگ شبکه و توسعه فیدر، اصلاح اتصالات سست، بازرسی و تست مشترکین دیماندی و غیر دیماندی، کشف برقهای غیر مجاز، تعویض کنتورهای آنالوگ به دیجیتال، تعویض لا مپهای پرمصرف بخش تجاری با لامپهای کم مصرف، بازدید ادارات و دستگاههای دولتی و الزام آنان به صرفه جویی مصرف برق، استفاده از انرژی‌های نو جهت تامین برق نقاط دوردست، برگزاری سمینارهای آگاهسازی و آموزشی برای بخش‌های مختلف مصرف اعم از صنعتی، عمومی، مرغداری و…، اجرای طرح آموزش مدیریت مصرف برق برای مدارس و برنامه‌های متعدد آگاهسازی و متنوع فرهنگی، رسانه‌ای اعم از دیداری، شنیداری و مکتوب و… توانسته‌ایم به میزان ۴/۱۰۱ مگاوات کاهش پیک داشته باشیم.

جعفری اظهار داشت: پیک بار امسال در دو زمان اتفاق افتاد که یکی ساعات ۱۳ تا ۱۵ و یکی هم در ساعات ۲۱تا ۲۳که ساعات ۱۳ تا ۱۵ معمولا «پیک سازمان‌ها و ادارات است که با همکاری آن‌ها توانستیم از آن عبور کنیم و ساعات ۲۱ تا ۲۳ هم کسبه نقش مهمی را ایفا می‌نمایند زیرا عمده مصرف برق کسبه، لامپ‌های مدادی و خیاری است که جایگزینی آن‌ها با لامپ‌های کم مصرف پربازده از بسیاری از خاموشی‌ها جلوگیری می‌کند.

وی نقش مجموعه مشترکان بویژه مشترکین خانگی و صنایع در مدیریت مصرف برق را ستود و تصریح کرد: این توفیق حاصل همدلی، همراهی و همکاری صمیمانه مشترکین فهیم استان بود که با بکار بستن راهکارهای ارائه شده از سوی شرکت توزیع برق مازندران سهیمه کاهش پیک شرکت توزیع برق مازندران بیش از میزان تعیین شده از سوی شرکت توانیر محقق شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز