خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی محمودآباد خبر داد:

راه‌های روستایی شهرستان محمودآباد آسفالت می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۹۷

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان محمودآباد از بهسازی و آسفالت راه های روستایی شهرستان محمود آباد به طول ۲.۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵ میلیون ریال خبرداد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان محمودآباد از بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی عزت آباد و حاجی کلا شهرستان محمود آباد به طول ۲.۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵ میلیون ریال خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد حسن داداشی اظهار داشت: شهرستان محمود آباد به دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه‌های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی‌شماری است که به این منطقه رفت و آمد کرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: محورهای ارتباطی شهرستان محمودآباد در طول سال به خصوص ایام تعطیلات پر ترافیک و پر رفت و آمد بوده که در این میان محورهای روستایی و ییلاقی این منطقه نیز از این قضیه مستثنی نیست.

داداشی یادآور شد: بهسازی و آسفالت راههای روستایی عزت آباد و حاجی کلا این شهرستان به طول ۲.۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵ میلیون ریال به اتمام رسید.

رئیس اداره راه و شهرسازی محمود آباد افزود: این پروژه با مشارکت ۵۰ درصدی مردم آن منطقه به اجرا در آمد.

گفتنی است از ۷ هزار و ۷۰۷ کیلومتر راه روستایی موجود در مازندران مقدار۱۶۰کیلومتر در شهرستان محمود آباد واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز