خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره بهزیستی ساری:

معلولان و محرومان، نیازمند نگاه زیبای جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۶۴

اگر شرایط را فراهم کنیم، این افراد هم می‌توانند به فعالیت‌های اجتماعی بپردازند و معلولیت هرگز محدودیت به همراه ندارد.

ایلنا: رییس اداره بهزیستی ساری با اشاره به اینکه معلولان و محرومان، نیازمند نگاه زیبای جامعه هستند، گفت: اگر شرایط را فراهم کنیم، این افراد هم می‌توانند به فعالیت‌های اجتماعی بپردازند.

به گزارش " ایلنا " از ساری، " علی رنجبر " در آیین کلنگ‌زنی ساختمان بهزیستی شهر کیاسر، اظهار داشت: ارائه خدمت به محرومان و نیازمندان، از کارهای نیک و پسندیده است.

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف بهزیستی در هر جایی که حضور دارند باید بتوانند به راحتی خدمات دریافت کنند، گفت: احداثساختمان بهزیستی در کیاسر، برای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف است.

" رنجبر " با بیان اینکه نزدیکی مرکز ارائه خدمت، باعثمی‌شود، بخشی از دردها و رنج‌های این افراد، کاهش یابد، تصریح کرد: باید امکانات لازم برای افراد نیازمند و خانواده‌های آنها فراهم شود تا بتوانند به راحتی در جامعه زندگی کنند.

وی با اشاره به اینکه معلولان و محرومان، نیازمند نگاه زیبای جامعه هستند، افزود: اگر شرایط را فراهم کنیم، این افراد هم می‌توانند به فعالیت‌های اجتماعی بپردازند و معلولیت هرگز محدودیت به همراه ندارد.

ساختمان اداره بهزیستی شهر کیاسر، در زمین وقفی مرحوم محمد محمدنژاد با حضور نماینده مردم ساری و میاندرود کلنگ‌زنی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز