خبرگزاری کار ایران

رییس هیات مدیره کانون مهندسین ساری:

سومین نمایشگاه توانمندی های مهندسان ساری برگزار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۷۵

رییس هیات مدیره کانون مهندسین ساری ازبرگزاری سومین نمایشگاه توانمندی های مهندسان ساری خبرداد.

ایلنا: سومین نمایشگاه توانمندی های مهندسان ساری برگزار خواهد شد

به گزارش " ایلنا " از ساری، " سید محمد محمدی تاکامی "، رییس هیات مدیره کانون مهندسین ساری با اعلام خبر گفت: این نمایشگاه به همت کانون مهندسین ساری و دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان مازندران در ساری از تاریخ سوم لغایت پنجم اسفند ماه به مناسبت روز مهندس در خیابان فرهنگ، پارکینگ شهرداری برگزار می شود.

وی ادامه داد: مهندسان ساروی در قالب شرکتهای مشاوره، پیمانکار، دفاتر طراحی، شرکتهای طراحی و نظارت و شرکتهای اجرا توانمندیهای خود را به نمایش عموم خواهند گذاشت.

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران از طراحی، نظارت و اجرای بیش از ۳۰۰ هزار متر مربع ساختمان در سال جاری در ساری توسط مهندسان ساروی خبر داد و گفت: شهرستان ساری با دارا بودن بیش از ۴۰۰۰ عضو در سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در رشته های هفت گانه عمران، معماری، برق، مکانیک، ترافیک، نقشه برداری و شهرسازی رتبه اول را در میان شهرهای استان دارا بوده و بیش از ۱۵۰۰ مهندس دارای پروانه اشتغال در ساری مشغول ارائه خدمات می باشند.

لازم بذکر است این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۱۴۰۰ متر مربع برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز