خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

روز هنر انقلاب، فرصت مهم برای ابراز عمیق هنر با ارزش‌های انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۷۲۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: روز هنر انقلاب اسلامی فرصتی برای ابراز ارتباط عمیق هنر باارزش‌های انقلابی اسلامی و ترویج مفاهیم دینی و انقلابی از طریق ابزارهای هنری و فرهنگی است.

به گزارش ایلنا، احسان آهنگر به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت سید مرتضی آوینی گفت: روز هنر انقلاب اسلامی را به همه هنرمندان، فیلم‌سازان و علاقه‌مندان به هنر و فرهنگ تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی افزود: روز هنر انقلاب اسلامی فرصتی است برای گرامیداشت هنرمندان و تقدیر از نقش اساسی آن‌ها در نگاه ارزشمند به مسائل اجتماعی و فرهنگی؛ این روز، فرصتی برای ابراز ارتباط عمیق هنر باارزش‌های انقلابی اسلامی و ترویج مفاهیم دینی و انقلابی از طریق ابزارهای هنری و فرهنگی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: سالروز شهادت شهید آوینی، یادآور دلاوری و شهامت است که این فرزند بزرگوار ایران درراه حق و انقلاب اسلامی نمونه‌ای برای همه ما بود. او با تضحیه خود، برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و مردم ایران، نمونه‌ای برای همه جوانان و هنرمندان بود.

وی افزود: امیدوارم با توجه به ارزش‌های انقلابی اسلامی و هدایت‌های مقام معظم رهبری، بتوانیم در راستای توسعه فرهنگ و هنر اسلامی، گام‌های مؤثری برداریم و به دستاوردهای بزرگی دست‌یابیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز