خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران مطرح کرد:

سهم مازندران از صنعت گردشگری بسیار پایین است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۲۸

باید با بازنگری سال‌های گذشته و تدوین طرح‌های جدید، با آمادگی بیشتری، میزبان مسافران و گردشگران در سال آینده باشیم.

با حضور استاندار مازندران، مجریان و دست اندرکاران اجرای طرح‌های سالم سازی دریای استان در سال گذشته تجلیل شدند.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار در مراسم تجلیل از مجریان طرح‌های سالم سازی دریا و تبیین سیاست‌های اجرایی طرح‌های سالم سازی دریای استان در سال ۹۳، با اشاره به فعالیت نزدیک به ۸۰ طرح سالم سازی دریا در مازندران و لزوم تجهیز این طرح‌ها و ارایه خدمات مطلوب به مردم در سال آتی در این راستا، بیان کرد: امسال شخصا بر فعالیت طرح‌های سالم سازی دریای استان نظارت خواهم نمود.

فلاح حمایت خود را از حضور و فعالیت بخش خصوصی در اجرای بهینه طرح‌های سالم سازی دریای استان اعلام کرد و یاد آور شد: باید زمینه و بستر ایفای نقش بخش خصوصی در شکوفایی اقتصادی مازندران فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد: با بهره گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و مدیریت صحیح و اصولی، باید دریا به محیطی شاد، امن و فراغت بخش برای مردم تبدیل شود.

نماینده عالی دولت در استان، گردش‌گری با محور دریا را یکی از فرصت‌های استان ذکر کرد و اظهار داشت: زیر ساخت‌های مازندران برای توسعه گردشگری باید احیا شود.

فلاح سهم مازندران از صنعت گردشگری را بسیار پایین دانست و افزود: باید با بازنگری سال‌های گذشته و تدوین طرح‌های جدید، با آمادگی بیشتری، میزبان مسافران و گردشگران در سال آینده باشیم.

استاندار با اشاره به غرق شدن ۲۰۳ نفر از هموطنان در دریای مازندران در سال گذشته، تاکید کرد: در این راستا حتی غرق ۱ نفر هم زیاد است و باید تمهیدات لازم در جهت کنترل و مدیریت این مهم صورت گیرد.

در این مراسم با حضور دکتر فلاح از فرمانداران نمونه، شهرداران نمونه، مجریان نمونه طرح‌ها، فرمانده انتظامی استان، یگان ویژه، فرماندهان نمونه سپاه، مسوولین فرهنگی نمونه، کار‌شناسان نمونه طرح، سپاه، بسیج، افسران نمونه ساحل و بسیجیان نمونه به عنوان دست اندرکاران اجرای طرح‌های سالم سازی دریای استان با اهدا لوح تقدیر، تجلیل شد.

گفتنی است این مراسم از سوی اداره کل امور اجتماعی استانداری و مشارکت سپاه کربلا استان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز