خبرگزاری کار ایران

مانور سلامت نوروزی در مرکز استان مازندران اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۳۴

مانور سلامت نوروزی با حضور نمایندگان ادارات ذیربط و تعدادی از کارشناسان بهداشت محیط مراکز بهداشت سطح استان در شهرستان ساری اجرا شد.

مانور سلامت نوروزی با حضور نمایندگان ادارات ذیربط و تعدادی ازکار‌شناسان بهداشت محیط مراکز بهداشت سطح استان در شهرستان ساری اجرا شد.

به گزارش ایلنا از ساری، معاون فنی مرکز بهداشت مازندران در حاشیه برگزاری مانور سلامت در مرکز استان، گفت: با توجه به نزدیکی فصل بهار و شروع ایام تعطیلات نوروزی و نیز به منظور کسب آمادگی برای استقبال از مسافرین نوروزی و ضرورت تشدید نظارتهای بهداشتی هدفمند بر فعالیت مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و تفریحی و توریستی و حفظ سلامت هم استانی‌ها و مسافرین اجرای این مانور در دستور کار قرار گرفت.

نادر آهنگر، با بیان اینکه برنامه سلامت نورزوی از اول اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۹۳ ادامه دارد، افزود: به دلیل موقعیت گردشگری و مسافرخیز بودن مازندران، این استان سالانه پذیرای مسافران زیادی است که این امر توجه ویژه به بهداشت محیطی استان را ضروری می‌سازد.

وی، با تاکید بر بازرسی و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع غذایی و اماکن عمومی تصریح کرد: این امر به منظور حفظ سلامت جامعه صورت می‌گیرد.

معاون فنی مرکز بهداشت مازندران ادامه داد: در راستای طرح سلامت نوروزی مراکزی مانند قنادی‌ها، رستوران‌ها، نانوایی‌ها، تفرجگاه‌ها و… از نظر بهداشتی مورد ارزیابی و نظارت قرار می‌گیرند.

آهنگر، با بیان اینکه روزانه پنج تیم استانی و ۲۴ تیم شهرستانی و ۵۸ کار‌شناس به بازرسی از واحدهای مورد نظر مشغول هستند، افزود: سعی می‌کنیم با رعایت نکات بهداشتی، سلامت را به مردم هدیه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سامانه ۰۱۵۱۲۲۹۹۹۹۹ و ۱۴۹۰ آماده پاسخگویی به مسائل حوزه سلامت و بهداشت در استان مازندران است.
گفتنی است مانور سلامت نوروزی امروز صبح از محل مرکز بهداشت شهرستان ساری به صورت نمادین در سطح شهر اجرا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز