خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران:

مشکلات نباید مانع ارائه خدمات مطلوب شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۲۵

با وجود محدودیت‌های مالی و منابع آبی موجود هیچگاه نباید از خدمات رسانی به مردم کاسته شود بلکه باید همواره ضمن ارائه خدمات مطلوب، پاسخگوی مردم باشیم.

مدیر عامل آبفار مازندران گفت: با وجود محدودیتهای مالی و منابع آبی موجود هیچگاه نباید از خدمات رسانی به مردم کاسته شود بلکه باید همواره ضمن ارائه خدمات مطلوب، پاسخگوی مردم باشیم.

به گزارش ایلنا از ساری؛ اولین جلسه شورای مدیران با حضور مدیر عامل جدید شرکت آبفار استان به منظور بحثو بررسی و ارائه راهکارهای مناسب و حل مشکلات موجود در سالن جلسات شرکت برگزار شد.

در این جلسه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران که اولین روزهای حضورش در این اداره با بحران برف مصادف شده بود اظهار داشت: درصدد تشکیل هر چه زود‌تر این نشست بودم تا ضمن شناسایی مشکلات و موانع موجود بتوانیم با همفکری هم راه حل‌هایی برای غلبه بر مشکلات و خدمات رسانی مطلوب‌تر بیابیم، لیکن بحران برف و حضور مستمر یک هفته‌ای در مناطق بحران زده موجب تاخیر در برگزاری این نشست شد.

عبدالهی، آب را یک کالای استراتژیک خواند و گفت: کار ما سقایی و خدمات رسانی به مردمی است که در دور‌ترین نقاط روستایی با رنج محرومیت‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند لذا باید کاری کنیم تا محرومیت‌ها به فرصت‌هایی بی‌بدیل تبدیل شوند.

وی با اشاره به تغییر شیوه ساخت و ساز در روستا‌ها طی سالهای اخیر افزود: به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی، روستا‌ها به تفرجگاهیایی تبدیل شده‌اند که در ایام تعطیلات مملو از جمعیت می‌شوند و این حجم عظیم، خواهان ارائه خدمات و زیرساخت‌هایی هستند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها و الفبای آبادانی و حیات «آب» است.

عبدالهی محدودیت منابع آبی، پراکندگی روستا‌ها و قدمت بالای شبکه‌ها را از مشکلات موجود در شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران عنوان کرد و گفت: متاسفانه نقدینگی و منابع اعتباری در این دستگاه محدود است به طوری که تولید و استحصال هر یک متر مکعب آب حدود ۹۰۰ تومان هزینه بردار است در حالیکه ما فقط ۵۹ تومان از این مبلغ را بابت آب بهاء از مردم دریافت می‌کنیم.

مدیرعامل آبفار مازندران، دانایی و تدبیر را شاخصه و محور اصلی فعالیت‌ها برشمرد و تصریح کرد: هیچگاه نباید با مشکلات موجود کنار بیاییم بلکه باید با درایت و تدبیر و برقراری ارتباط خوب و تعامل سازنده با دیگر مسئولان به مردم خدمات مطلوبتری ارائه کنیم تا ضمن ایجاد روحیه امید در مردم به اهدافمان دست یابیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز