خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در جلسه شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد:

جهت‌گیری‌های فرهنگی باید اساس تمامی فعالیت‌های اجرایی استان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۸۴

استانداری، با جدیت، پیگیر مسایل شورای فرهنگ عمومی خواهد بود و در صورت لزوم برای تخصیص اعتبارات لازم به این شورا تلاش خواهد نمود.

استاندار مازندران، گفت: امور فرهنگی باید اساس تمامی فعالیت‌ها و جهت گیری‌های اجرایی باشد.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با اشاره به اهمیت این شورا در تعیین، تبیین و ابلاغ مهم‌ترین جهت گیری‌های فرهنگ عمومی جامعه، عنوان کرد: فرهنگ در راس همه فعالیت هاست و این مهم باید از سوی همگان مورد ادارک و توجه قرار گیرد.

فلاح با بیان اینکه هرگونه تحول در جوامع از طریق فرهنگ رقم می‌خورد، تاکید کرد: امور فرهنگی باید اساس تمامی فعالیت‌ها و جهت گیری‌های اجرایی باشد.

مقام عالی دولت در استان با اعلام اینکه در مازندران افراد متخصص، دانا و برجستهٔ فرهنگی و صاحب نظر در حوزه فرهنگ، حضور دارند، خواستار تشکیل کارگروه‌های تخصصی در ذیل این شورا شد، تا مصوبات، با دقت نظر، مهارت و آگاهی تدوین گردد و جنبه کاربردی داشته باشد.

استاندار خاطر نشان ساخت: استانداری، با جدیت، پیگیر مسایل شورای فرهنگ عمومی خواهد بود و در صورت لزوم برای تخصیص اعتبارات لازم به این شورا تلاش خواهد نمود.

فلاح با اشاره به حضور مسافران و گردش گران در آستانه نوروز در مازندران، گفت: این شورا باید مسایل فرهنگی مربوط به حضور مسافران در استان را، با دقت و اهتمام دنبال نماید.

وی با بیان اینکه در آستانه واقعه تاریخی حماسه آفرینی مردم انقلابی شیرگاه در هفتم اسفند سال ۶۰ و مقاومت و ایستادگی جانانه آنان در برابر منافقان کوردل قرار داریم، اظهار داشت: واقعه هفتم اسفند شیرگاه برگ زرینی از مقاومت انقلابی مردم ایران اسلامی، در سایه رهبری حضرت امام(ره) است و باید در تقویم استان و کشور ثبت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز