خبرگزاری کار ایران

اردیبهشت ماه سال ۹۳؛

ساری میزبان کنگره مدیریت شهری و شوراهای کشور شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۹۱

نخستین کنگره مدیریت شهری و شوراهای شهرهای ایران، اردیبهشت ماه سال ۹۳ با حضور مدیران ملی و منطقه ای در ساری برگزار می شود.

ایلنا: رئیس شورای اسلامی مازندران گفت: ساری مرکز مازندران، میزبان کنگره مدیریت شهری و شوراهای اسلامی کشور شد.

به گزارش " ایلنا " از ساری، " حمید رضا افراشته " اظهار کرد: نخستین کنگره مدیریت شهری و شوراهای شهرهای ایران، اردیبهشت ماه سال ۹۳ با حضور مدیران ملی و منطقه ای در ساری برگزار می شود.

وی افزود: این کنگره با هدف ایجاد تعامل و انتقال تجربیات بین شورای اسلامی شهرها و شهرداری ها، نشست تخصصی بین شهرداران و اعضای شوراها، بررسی مشکلات و موانع پیش رو به منظور افزایش کارایی، کسب تجربیات جدید برای دست اندرکاران حوزه مدیریت شهری، اعضای شورای اسلامی شهرهای سراسر کشور و شهرداری ها، توانمند کردن نظام مدیریت شهری و ارائه دستاوردها و موفقیت ها با همکاری استانداری مازندران، سازمان همیاری شهرداری های مازندران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان حفاظت محیط زیست در اردیبهشت ماه ۹۳ برگزار می شود.

افراشته، مشارکت خوب شهرداری ها و شورای اسلامی شهرها را در این کنگره پیش بینی کرد و گفت: دبیرخانه کنگره برای برپایی هر چه شایسته تر نخستین دوره این کنگره، برنامه ریزی های مختلفی انجام داده که با توجه به حضور گسترده مجموعه مدیریت شهری کشور در این رویداد، این کنگره را می توان بزرگترین کنگره دستاوردهای شوراهای شهرهای سراسر کشور محسوب کرد.

رئیس نخستین کنگره تخصصی مدیریت شهری و شوراهای شهرهای ایران افزود: یکی از اهداف برپایی این کنگره این بوده که مشخص شود مدیریت شهری کشور بر اساس سند چشم انداز در کجا قرار گرفته، می خواهد به کدام سمت حرکت کند، چگونه می خواهد به نقطه ایده آل برسد و وضعیت مدیریت شهری ما در عرصه بین الملل چگونه است.

وی، ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، به روز رسانی استانداردها و شاخص های شهرداری ها و شوراهای شهرها، افزایش سرعت تحولات توسط شهرداری ها برای کسب رضایتمندی، ایجاد خلاقیت و نوآوری بیشتر از سوی شهرداری ها و شورای شهرها و توانمند شدن آنها در راستای کسب مسئولیتهای جدید را از جمله اهداف برپائی نخستین کنگره تخصصی مدیریت شهری و شورای شهرهای کشور برشمرد.

نخستین کنگره مدیریت شهری و شوراهای شهر و نخستین نمایشگاه شهرداری های موفق شمال کشور، اردیبهشت ماه سال ۹۳ در ساری برگزار می شود.

پایگاه اینترنتی www. TSDi. iR به منظور اطلاع رسانی بیشتر درباره این کنگره برای علاقمندان راه اندازی شده است.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه این نمایشگاه با شماره تلفن های ۴-۰۲۱۳۳۶۹۹۰۹۳ و ۲-۰۱۵۱۲۲۵۶۴۸۱ ارتباط برقرار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز